سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران بازسازی و احیا شد

به گزارش ارانیوز، مدیر کل خوابگاه های دانشگاه تهران، احیای سینمای تاریخی کوی دانشگاه را گام بلندی در جهت گسترش و اعتلای هنر هفتم در محیط های دانشجویی و منطقه برشمرد.

سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران بازسازی و احیا شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران، به منظور توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و احیای سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران نشستی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور، مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل دفتر توسعه فناوری های سینمایی سازمان در کوی دانشگاه تهران برگزار گردید.

در این نشست هادی غفوریان، مدیر کل خوابگاه های دانشگاه تهران، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اداره کل خوابگاه ها بر ضرورت گسترش فعالیت های فرهنگی تأکید کرد و احیای سینمای تاریخی کوی دانشگاه را گام بلندی در جهت گسترش و اعتلای هنر هفتم در محیط های دانشجویی و منطقه برشمرد.

در ادامه رمضانعلی حیدری خلیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور، نیز ضمن استقبال از احیای سینمای کوی دانشگاه و ضرورت پیوستن آن به شبکه سینما های کشور گفت: با توجه به حضور دانشجویان دانشگاه تهران که عمدتاً از مخاطبان خاص سینمای ایران محسوب می شوند، این سینما قطعاً در آینده ای نزدیک در بین 10 سینمای برتر ایران قرار خواهد گرفت و با توجه به قابلیت های فرهنگی کوی دانشگاه، امکان برگزاری بخشی از جشنواره فیلم فجر در این سینما وجود خواهد داشت.

در سرانجام این نشست، مدیرکل خوابگاه ها به اتفاق میهمانان، معاونان و کارشناسان اداره کل خوابگاه ها از سینما و تالار های اندیشه کوی، آمفی تئاتر خوابگاه فاطمیه و تالار جوان خوابگاه شهید چمران، بازدید کردند.

سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران در سال 1320 تأسیس و تا سال 1389 فعال و پذیرای دانشجویان و اهالی منطقه 6 شهرداری (امیرآباد) بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 746

به "سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران بازسازی و احیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران بازسازی و احیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید