سرنوشت تیام، در انتظار کوین یامگا؟

به گزارش ارانیوز، کوین یامگا بازیکن 26 ساله تیم استقلال که در ابتدای فصل بیست ویکم لیگ برتر از تیم وایله نروژ به این تیم پیوست، با رقمی در حدود 350هزار یورو پیراهن آبی استقلال را بر تن کرد.

سرنوشت تیام، در انتظار کوین یامگا؟

گلزن تیم مجیدی> یامگا در طول فصل گذشته به وسیله فرهاد مجیدی در پست بال راست به میدان رفت و توانست با به ثمر رساندن 10 گل به عنوان برترین گلزن استقلال یکی از عوامل مؤثر در کسب عنوان قهرمانی این تیم به شمار برود.

قرارداد رو به سرانجام> قرارداد این بازیکن از 15 اکتبر 2021 تا سی ام جون 2023 منعقد شده و با توجه به شرایط فعلی کوین یامگا، او تنها تا نهم تیرماه سال 1402 مهمان باشگاه استقلال خواهد بود!

برترین گلزن استقلال> این بازیکن در فصل جاری نیز با به ثمر رساندن 4 گل در لیگ برتر در حال حاضر به عنوان برترین گلزن استقلال همراه با محمد محبی است.

نفر دوم استقلال> آمار دقایق حضور این بازیکن در زمین مسابقه معین می نماید پس از سیدحسین حسینی، یامگا بیشترین دقایق بازی برای استقلال در این فصل را داراست.

مدافع گلزن> حضور این بازیکن در دفاع راست در بیشتر مسابقات این فصل و به ثمر رساندن چهار گل معین می نماید یکی از بازیکنان مؤثر در فاز دفاعی و تهاجمی این تیم به شمار می رود.

عامل صعود> فوتبالیست چندپسته فرانسوی استقلال در بازی اخیر این تیم مقابل تراکتور در جام حذفی نیز با به ثمر رساندن دو پنالتی، عامل اصلی صعود این تیم به دور یک هشتم نهایی و حذف تراکتور از مسابقات بود.

رشد قیمت>، اما نگاهی به نمودار رشد این بازیکن در دو فصل جاری پس از حضوری که در لیگ نروژ داشت معین می نماید قیمت یامگا در مارکتینگ فوتبالیست ها با افزایش چشمگیری همراه بوده است.

این بازیکن در حال حاضر در سایت ترانسفر مارکت با رشد 500هزار یورویی قیمتش نسبت به زمانی که به استقلال منتقل شد، 850هزار یورو ارزش گذاری شده است. تبدیل این رقم به ریال عدد 37میلیارد و 400میلیون تومان با احتساب هر یورو 44هزار تومان را معین می نماید؛ عددی که نسبت به دیگر قرارداد های بازیکنان استقلال سر به فلک می کشد.

در تیررس اعراب> فوتبالیست 187 سانتی متری راست پای استقلال که متولد شهر پاریس است، به تازگی شمع بیست وششمین سال تولد خود را فوت نموده و شرایط خوبی برای جدایی از این تیم و حضور در تیم های حوزه خلیج فارس را داراست. اتفاقی که پیش از این برای مهاجمی به نام مامه بابا تیام رخ داد و استقلال به راحتی مهاجم گلزنش را از دست داد.

با توجه به فاصله اندک به جامانده تا سرانجام فصل، قطعا مسئولان استقلال برای حفظ چنین بازیکنی احتیاج به مذاکره با مدیربرنامه های او خواهند داشت. بازیکنی که از سوی هواداران استقلال نیز به عنوان یکی از برترین و محبوب ترین نفرات این تیم در دو فصل اخیر به شمار رفته و حالا ممکن است با رسیدن به سرانجام فصل از این تیم جدا گردد. فوتبالیستی بی حاشیه، منظم و تاثیرگذار که در فصل گذشته مورد اعتماد فرهاد مجیدی بود و حالا یکی از مطمئن ترین مهره های سرمربی پرتغالی استقلال نیز به شمار می رود.

منبع: فرارو
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1893

به "سرنوشت تیام، در انتظار کوین یامگا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت تیام، در انتظار کوین یامگا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید