ساعت کار موزه ها و اماکن تاریخی در نوروز و ماه رمضان

به گزارش ارانیوز، موزه ها و اماکن تاریخی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تعطیلات نوروز و ماه رمضان از ساعت 10 تا 21 باز هستند.

ساعت کار موزه ها و اماکن تاریخی در نوروز و ماه رمضان

به گزارش ایسنا، براساس دستورالعمل صادر شده از سوی معاونت میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، موزه ها و اماکن تاریخی از اول تا سیزدهم فروردین ماه از ساعت 10 صبح تا 21 شب فعال هستند.

بلیت فروشی در اماکن تاریخی و موزه ها نهایت تا یک ساعت پیش از انتها ساعت کار انجام می گردد. در برخی از مجموعه ها، از جمله کاخ گلستان تا ساعت 17 عصر فروش بلیت ادامه دارد. کاخ سعدآباد نیز تا ساعت 19 بلیت فروشی را انجام می دهد. موزه ملی ایران هم اعلام نموده که تا 45 دقیقه قبل از انتها ساعت بازدید، بلیت فروشی بسته خواهد شد.

درباره نحوه فعالیت اماکن و محوطه های تاریخی در روز سیزدهم فروردین ماه هنوز اطلاع رسانی نشده است. در سال های گذشته برخی از این اماکن که محوطه و فضای باز دارند، در روز سیزدهم فروردین ماه، تعطیل بودند.

هرگونه تغییر در زمان بازدیدها در تعطیلات نوروز که مقارن با ماه رمضان است، از سوی موزه ها و اماکن تاریخی و یا وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اسفند 1401 بروزرسانی: 29 اسفند 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1922

به "ساعت کار موزه ها و اماکن تاریخی در نوروز و ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت کار موزه ها و اماکن تاریخی در نوروز و ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید