تور اروپا ارزان: زیباترین شهرهای اروپایی در نزدیکی دریاچه ها را می شناسید؟

به گزارش ارانیوز، برای لذت بردن از زندگی در نقطه ای پرآب و سرسبز فقط لازم نیست که به شهری در ساحل بروید. بعضی از دریاچه ها هم آن قدر زیبا و دیدنی هستند که حسرت زندگی در ساحل را برای همواره از فکر تان پاک می نمایند. حتما می دانید که اروپا معروف به قاره سبز است و در هر گوشه آن دریاچه ها و زیبایی های طبیعی بی شماری دیده می گردد. دریاچه های مختلف در کنار شهرهایی کوچک و مجذوب کننده هم از جمله ویژگی های این قاره زیباست. در ادامه از زیباترین شهرهای اروپایی در ساحلچه هایی زیبا و دیدنی واقع شده اند می گوییم. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید:

تور اروپا ارزان: زیباترین شهرهای اروپایی در نزدیکی دریاچه ها را می شناسید؟

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

زیباترین شهرهای اروپایی در نزدیکی دریاچه ها

سیگتونا-سوئد Sigtuna

سیگتونا از قدیمی ترین شهرهای سوئد است و در حاشیه دریاچه مالارِن قرار گرفته است. این شهر زیبا علاوه بر قرار داشتن در کنار دریاچه و بهره مندی از زیبایی های طبیعی، مرکزی تاریخی هم به شمار می رود و در آن آثار تاریخی قدیمی مربوط به دوران وسطی و کلیساهای متعدد هم وجود دارد. انواع ورزش های آبی و امکانات تفریحی هم در این شهر زیبا و کوچک دیده می گردد و همین باعث شده تا یکی از زیباترین شهرهای اروپایی در کنار دریاچه باشد. برترین مقاصد گردشگری اروپا

تالوئا-فرانسه Talloires

در حاشیه دریاچه زیبای آنسی، شهر کوچک و آرام تالوئا واقع شده است. این شهر زیبا با هتل های درجه یکی که دارد، یکی از زیباترین و برترین نقاط دنیا برای گذراندن یک تعطیلات جانانه است. تعطیلاتی که در آن می توانید به پیاده روی در کنار دریاچه بروید، کوه نوردی کنید و از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های متنوع این شهر در آن استفاده کنید.

میکووایکی-لهستان

دریاچه مایسوریان لهستان هم از آن دریاچه های ناب و زیبایی است که زندگی در کنار آن تجربه ای فراموش نشدنی است. میکووایکی، شهری است در کنار این دریاچه که علاوه بر بهره مندی از موقعیت جغرافیایی خود با برگزاری جشنواره های محلی موسیقی، حال و هوایی مجذوب کننده را به شهروندان خود تقدیم می نماید. برترین شهرهای اروپایی در زمستان

ساونلینا-فنلاند

شهر زیبای ساولینا در فنلاند هم در کنار دریاچه سایما واقع شده است. فاصله این شهر کوچک از مرکز فنلاند یعنی هلسینکی حدود چهار ساعت است و در آن هر سال، جشنواره معروف موسیقی اوپرا برگزار می گردد. در ساولینا، فعالیت های مجذوب کننده متعددی را می توان انجام داد. مثلا: ماهیگیری، قایق سواری، شنا و… . ساولینا هم از زیباترین شهرهای اروپایی است که در کنار یک دریاچه پرآب واقع شده اند.

هالشتات-اتریش Hallstatt

هالشتات هم یکی از شهرهای کوچک اروپایی است که از نظر زیبایی و تاریخ به شدت مهم به شمار می رود. به همین دلیل است که در میان شهرهای مهم دنیا در یونسکو هم به ثبت دنیای رسیده است. هالشتات در مجاورت دریاچه ای به همین نام قرار گرفته است و از دیدنی ترین نقاط اتریش به شمار می رود. خانه های قدیمی و زیبا و جشنواره هایی که در هالشتات برگزار می گردد هم از دلایلی است که بسیاری از گردشگران را به سمت این شهر زیبا و کوچک می کشاند. خرید بلیط هواپیما تهران لیسبون.

در آخر زیباترین شهرهای اروپایی

آب همواره رونق و رشد را برای منطقه ها مختلف دنیا به همراه آورده است. رهاورد پرآبی، سبزی و زیبایی است. ملت هایی که در کنار آب ها تمدن و زندگی را بنا نموده اند، معمولا مردمانی شاد و آزاد دارند که زیبایی و زلالی را از آب های اطراف خود فراگرفته اند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1614

به "تور اروپا ارزان: زیباترین شهرهای اروپایی در نزدیکی دریاچه ها را می شناسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: زیباترین شهرهای اروپایی در نزدیکی دریاچه ها را می شناسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید