رقابت شهرداران مدارس جنوب شهر برای کاهش آلودگی هوا

به گزارش ارانیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از برگزاری مسابقه بهترین پیشنهاد برای کنترل و کاهش آلودگی هوای پایتخت ویژه شهرداران و معاونین مدارس منطقه اطلاع داد.

رقابت شهرداران مدارس جنوب شهر برای کاهش آلودگی هوا

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی بصیری معان اجتماعی و فرهنگی منطقه ایجاد چالش برای ساختارهای اجتماعی در موضوعات مهم مدیریت شهری را هدف اصلی این مسابقه اعلام نمود و گفت: افزایش روحیه مشارکت و مسئولیت پذیری اجتماعی و ارتقاء نشاط اجتماعی شهرداران مدارس از دیگر اهداف اجرایی این برنامه محسوب می گردد.

او اضافه کرد: این مسابقه در قالب کلیپ یک دقیقه ای با موضوع بهترین پیشنهاد برای کنترل و کاهش آلودگی هوای پایتخت برگزار گردید که مورد استقبال جمع قابل توجهی از شهرداران و معاونین مدارس منطقه نهاده شد.

معاون شهردار منطقه خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس آثار شرکت کنندگان به وسیله فضای مجازی به اداره آموزش های شهروندی منطقه ارسال شد و در انتها 5 اثر برگزیده جوایزی به رسم یادبود دریافت کردند.

به گفته بصیری استفاده از خودرو های برقی به جای خودروهای بنزینی و گازوئیلی، استفاده از حمل و نقل عمومی، ضرورت تردد با دوچرخه، کاشت درخت و افزایش پوشش گیاهی، نصب فیلتر دائمی روی ماشین های سنگین، ممنوعیت تردد ماشین های فرسوده، برطرف نواقص فنی خودرو ها و تعویض بموقع کاتالیزور از جمله پیشنهادات شهرداران مدارس برای کاهش معضل ترافیک در شهر تهران است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1080

به "رقابت شهرداران مدارس جنوب شهر برای کاهش آلودگی هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت شهرداران مدارس جنوب شهر برای کاهش آلودگی هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید