راه اندازی پرواز کیش کرج در فرودگاه پیام

به گزارش ارانیوز، پرواز کیش کرج فرودگاه پیام از 13 تیر ماه آغاز می شود

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام از برقراری پرواز جدیدی در این فرودگاه خبر داد. قرار است از 13 تیر ماه 99 پرواز کیش کرج در راستا رفت و پرواز کرج کیش در راستا برگشت میان فرودگاه بین المللی جزیره کیش و فرودگاه بین المللی پیام کرج در قالب راستا کیش-کرج-کیش انجام شود.

راه اندازی پرواز کیش کرج در فرودگاه پیام

منوچهر اتقیایی معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه پیام گفت: از هفته جاری پرواز مستقیم کرج کیش و بالعکس به منظور رفاه حال مسافران برقرار شده است تا به آسانی و به صورت مستقیم بتوانند به این دو شهر سفر کنند.

این پرواز روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته راس ساعت 12:00 در کرج به زمین می نشیند و در ساعت 15:00 پرواز کرج به مقصد جزیره کیش فرودگاه پیام را ترک می کند.

همچنین معاون هوانوردی و فرودگاهی فرودگاه پیام با بیان اینکه در صورت استقبال از سوی مسافران احتمال افزایش تعداد پروازها در این فرودگاه وجود دارد.

پیش از این و در هفته های گذشته نیز پروازهای کرج اهواز و کرج مشهد از این فرودگاه راه اندازی شده بود.

پرواز اهواز-کرج-اهواز در روزهای شنبه و چهارشنبه و پرواز مشهد-کرج-مشهد روزهای سه شنبه و جمعه انجام می شود.

در حال پروازهای کیش کرج توسط هواپیمایی کیش ایر انجام می شوند.

فرودگاه پیام کرج از تاریخ 13 تیر ماه 99 برابر با 3 ژوئیه 2020 میزبان پروازهای هواپیمایی کیش ایر در راستا کیش کرج و کرج کیش با هواپیماهای فوکر 100خواهد بود. این پروازها در روزهای سه شنبه و جمعه انجام خواهد شد. پرواز کیش کرج به شماره پروازی Y97100 راس ساعت 12:00 از فرودگاه بین المللی جزیره کیش به مقصد فرودگاه پیام کرج خواهد بود. همچنین پرواز برگشت در راستا کرج کیش به شماره پروازی Y97101 در همان روز از فرودگاه پیام کرج به فرودگاه بین المللی اهواز، راس ساعت 15:00 انجام خواهد شد.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی کیش ایر از کیش به کرج و از کرج به کیش را دارید می توانید همین حالا از طریق سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 805

به "راه اندازی پرواز کیش کرج در فرودگاه پیام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پرواز کیش کرج در فرودگاه پیام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید