راهنمایان گردشگری 14 استان کشور از غرفه زنجان بازدید کردند

به گزارش ارانیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری راهنمایان گردشگری عضو انجمن صنفی از 14 استان کشور از عرفه زنجان بازدید کردند.

راهنمایان گردشگری 14 استان کشور از غرفه زنجان بازدید کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند 26 بهمن ماه 98 اضافه نمود: اعضای انجمن راهنمایان استان های خراسان رضوی، فارس، کرمان، کردستان، خوزستان، یزد، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، قزوین، چهارمحال بختیاری، لرستان از غرفه زنجان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وسومین نمایشگاه ملی صنایع دستی بازدید به عمل آوردند و معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی زنجان توسط راهنمایان زنجان به آنان صورت گرفت.

او ادامه داد: معرفی این استان و جاذبه های گردشگری آن به بازدید کنندگان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی از دیگر برنامه های انجمن راهنمایان گردشگری زنجان در نمایشگاه بود.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان ارائه پکیج های گردشگری از دیگر فعالیت های راهنمایان گردشگری زنجان در نمایشگاه گردشگری در راستای معرفی جاذبه های این استان بود.

او با اشاره به عرضه المان گنبد سلطانیه در این نمایشگاه در غرفه این استان بیان نمود: معرفی جاذبه های زنجان به یاری المان های جاذبه های گردشگری و تعامل با دفاتر خدمات مسافرتی در راستای تعریف تورهای ورودی به استان از دیگر دستاوردهای انجمن راهنمایان زنجان در نمایشگاه است.

به گفته ارجمند علاقه مندان به ساخت مستند در مورد جاذبه های تاریخی استان نیز با مراجعه به راهنمایان گردشگری زنجان اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کردند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 348

به "راهنمایان گردشگری 14 استان کشور از غرفه زنجان بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمایان گردشگری 14 استان کشور از غرفه زنجان بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید