رادولوویچ: نتیجه مساوی عادلانه تر بود، تراکتور با دو ارسال بلند پیروز شد

به گزارش ارانیوز، سرمربی ذوب آهن معتقد است تیمش شایسته باخت برابر تراکتور نبوده است.

رادولوویچ: نتیجه مساوی عادلانه تر بود، تراکتور با دو ارسال بلند پیروز شد

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، میودراگ رادولوویچ سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از ملاقات تیمش برابر تراکتور که با شکست این تیم همراه بود اظهار کرد: از نتیجه راضی نیستم اما از بازیکنانم راضی هستم. ما برابر تیم دوم جدول به میدان رفتیم. نیمه اول بازی را به خوبی کنترل کردیم و شانسی به حریف ندادیم اما در نیمه دوم روی 2 غفلت، گل خوردیم. با این که بازی در خانه رقیب بود اما تیم من خوب بازی کرد و فقط با 2 ارسال بلند بازی را باختیم.

وی ادامه داد: نتیجه مساوی می توانست عادلانه تر باشد اما عملکرد شاگردانم، من را به بازی های آینده امیدوار کرد. باید شانس خود را در بازی برابر تیم هایی که هم تراز ما هستند امتحان کنیم و هجومی بازی کنیم. کوشش مان را کردیم تا فضاها را ببندیم و نگذاریم تیم حریف نفوذی به قلب خط دفاعی تیم ما داشته باشد. همچنین باید در ضربه های آخر خودمان هم دقت کنیم زیرا فضای زیادی پشت دفاع حریف بود و ما نتوانستیم از آن استفاده کنیم. چند بازیکن ما فقط 2 جلسه تمرین کردند که یکی از آن ها بازیکن جدید خط حمله مان بود.

رادولوویچ اضافه نمود: پس از گل تساوی خیلی زود گل خوردیم و نتوانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم. می توانیم هفته به هفته بهتر شویم و خود را در جدول بالا بیاوریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 402

به "رادولوویچ: نتیجه مساوی عادلانه تر بود، تراکتور با دو ارسال بلند پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادولوویچ: نتیجه مساوی عادلانه تر بود، تراکتور با دو ارسال بلند پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید