دعوای لفظی خبرنگار و فیلمنامه نویس ابر بارانش گرفته در نشست خبری، فیلم های کوتاه همچنان مهجور!

به گزارش ارانیوز، سومین روز جشنواره فیلم فجر با اکران سه فیلم و حواشی مختلف به سرانجام رسید.

دعوای لفظی خبرنگار و فیلمنامه نویس ابر بارانش گرفته در نشست خبری، فیلم های کوتاه همچنان مهجور!

به گزارش خبرنگار ، سومین روز از جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم های روز صفر سعید ملکان، ابر بارانش گرفته مجید برزگر و آبادان یازده 60 مهرداد خوشبخت به سرانجام رسید.

روز صفر که با استقبال در نمایش و نشست پرسش و پاسخ روبرو شد فیلمی اکشن و در ارتباط با دستگیری عبدالمالک ریگی بود؛ اثری که اولین تجربه کارگردانی بلند سینمایی سعید ملکان محسوب می گردد توسط حضور ناگهانی مسعود فراستی در نشست خبری، مورد تعریف و تمجید نهاده شد و اولین حاشیه روز سوم رقم خورد.

امیر جدیدی در این فیلم نیروی اطلاعاتی ضربتی و باهوشی را با ظاهری کاملا متفاوت از آن چیزی که در سینما تا به حال از مامور های امنیتی دیدیم، ایفا کرد. ساعد سهیلی هم که نقش ریگی را داشت بیش از هرچیز روی لهجه کار نموده بود.

روز صفر به عنوان اولین فیلم یک کارگردان نمره قبولی می گیرد.

فیلم سینمایی ابر بارانش گرفته همان ریتم و حال و هوای کار های قبلی مجید برزگر را داشت؛ اثری که قصد داشت معنای انسانیت را در قالب درامی خانوادگی مطرح کند.

این فیلم به گفته عواملش، مستقل ساخته شده و حمایت ارگان دولتی را نداشته است. در نشست خبری آن، بحثی میان فیلمنامه نویس و یکی از خبرنگاران در خصوص گاف فیلمنامه درباره یک بیماری و مرگ مغزی شکل گرفت.

آبادان یازده 60، فیلمی است که به موضوع دفاع مقدس و محاصره آبادان می پردازد و قصه در مرکز رادیو شرکت نفت می گذرد.

فیلم مهرداد خوشبخت اثری تمیز و بی ادعاست که با هزینه های پایین تر نسبت به هزینه های خیلی از آثار، توانسته بود خودی نشان دهد و مخاطب را نگه دارد.

با گذشت روز سوم از جشنواره در سینمای رسانه، هنوز مستند ها و فیلم های کوتاه مهجور واقع شده اند؛ خبرنگاران هم در نوع پوشش خبری و مصاحبه ها با عوامل فیلم ها در تحریم معنادار جشنواره قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 436

به "دعوای لفظی خبرنگار و فیلمنامه نویس ابر بارانش گرفته در نشست خبری، فیلم های کوتاه همچنان مهجور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای لفظی خبرنگار و فیلمنامه نویس ابر بارانش گرفته در نشست خبری، فیلم های کوتاه همچنان مهجور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید