خانه کوچک روی صخره رودخانه خروشان

به گزارش ارانیوز، بسیاری از گردشگران اقامت در خانه ای کنار دریا و یا حاشیه رودخانه ها را تجربه نموده اند. تجربه ای بسیار لذت بخش و زیبا است. اما شاید برای بسیاری از افراد زندگی کردن در وسط یک رودخانه آن هم نه روی یک قایق بلکه روی یک خانه که بر صخره ای ساخته شده باشد، یک تجربه ناب و بی بدیل است.

خانه کوچک روی صخره رودخانه خروشان

جهت دریافت اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

این روز ها گردشگران بیش از آن که دنبال آرامش باشند بیشتر دنبال هیجان هستند. زندگی کردن در وسط یک رودخانه خروشان و خانه ای کوچک که روی یک صخره محاصره شده از آب خروشان رودخانه می تواند حس هیجان بسیاری از گردشگران را ارضا کند. اکنون در صربستان یوگسلاوی سابق این امکان به وجود امده است.

این خانه کوچک در رودخانه ای در کشور صربستان ساخته شده است این روز ها به یکی از رویایی ترین خانه دنیا تبدیل شده است. این خانه بیش از 40 سال پیش ساخته شده است. .

این خانه کوچک اما بی نظیر روی صخره ای در رودخانه درینا صربستان واقع شده است. صاحب این خانه که از کودکی یکی از سرگرمی هایش شنا در رودخانه درینا بوده است ، حدود 40 سال پیش با همکاری چند تن از دوستانش این خانه را به سختی در وسط صخره ای در این رودخانه ساخته است. التبه هر چند وقت یک بار هم به تعمیر آن می پردازد.

این روز ها عکس این خانه زیبا و منحصر به فرد در بسیاری از سایت ها و مجلات گردشگری دنیا پخش شده است و همین موضوع باعث شده که مسئولان صنعت گردشگری کشور صربستان به این فکر بیافتند که از این خانه به عنوان یک جاذبه گردشگری استفاده نمایند. به هر صورت شاید بسیاری از گردشگران و ماجراجویان حاضر باشند برای اقامت یک شب یا جتی چند ساعت در این خانه پول خوبیث پرداخت نمایند. همین مسئله قطعا برای صاحب خانه و همچنین صنعت گردشگری کشور صربستان در آمد زایی بالایی به دنبال خواهد داشت.

با توجه به این که در کشور ما ایران از این دست نمونه ها نیز وجود دارد چه خوب است که مسئولان و فعالان صنعت گردشگری در ایران به فکر استفاده از پتانسیل های مشابه باشند.

نویسنده: فواد شمس

منبع: لست سکند
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 305

به "خانه کوچک روی صخره رودخانه خروشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه کوچک روی صخره رودخانه خروشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید