تصادف 2 خودرو جان جوان 35 ساله را گرفت، انفجار منزل مسکونی در غرب تهران

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران: سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به انفجار منزل مسکونی در غرب تهران، گفت: در حادثه دیگری که امروز در تهران رخ داد یک جوان 35 ساله جان خود را از دست داد.

تصادف 2 خودرو جان جوان 35 ساله را گرفت، انفجار منزل مسکونی در غرب تهران

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، گفت: ساعت 14:27 ظهر امروز برخورد 2 دستگاه خودرو در راستا شمال به جنوب بزرگراه شیخ فضل الله نوری، روی پل ستارخان به سامانه 125 اعلام و یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه خاور به شدت با قسمت عقب یک دستگاه پیکان وانت برخورد نموده و اتاق پیکان که بار سرامیک به همراه داشت، کاملا ویران شده بود. آتش نشان ها با ایمن سازی محل حادثه راننده 35 ساله محبوس در خودرو را خارج نموده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که در نهایت تعیین شد وی جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه این عملیات در ساعت 15 به سرانجام رسید از انفجار در یک منزل مسکونی اطلاع داد و گفت: ساعت 15:53 انفجار در یک ساختمان مسکونی در خیابان جیحون بین طوس و دامپزشکی اعلام و 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی انفجار و در پی آن آتش سوزی اتفاق افتاده بود به طوری که همه واحد مسکونی شعله ور و مالک در آتش گرفتار بود. با شروع عملیات، آتش نشان ها جوان 32 ساله را که از چند نقطه دچار سوختگی شده بود، نجات و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی توضیح داد: علت حادثه نشت گاز بود و عملیات در ساعت 16:45 به سرانجام رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 549

به "تصادف 2 خودرو جان جوان 35 ساله را گرفت، انفجار منزل مسکونی در غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف 2 خودرو جان جوان 35 ساله را گرفت، انفجار منزل مسکونی در غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید