بوکس جوانان آسیا، 10 شکست و یک پیروزی حاصل کار نمایندگان ایران، ناکامی بزرگ شاگردان رشید

به گزارش ارانیوز، با حذف 5 نماینده دیگر، تیم بوکس جوانان ایران بدون کسب مدال رقابت های قهرمانی آسیا را به خاتمه رساند.

بوکس جوانان آسیا، 10 شکست و یک پیروزی حاصل کار نمایندگان ایران، ناکامی بزرگ شاگردان رشید

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های بوکس جوانان قهرمانی آسیا، امروز (پنجشنبه) و در چهارمین روز مسابقات 5 نماینده کشورمان به روی رینگ رفتند و با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند تا پرونده نمایندگان کشورمان در این مسابقات بسته گردد.

در رقابت های امروز و در وزن 49 کیلوگرم مصطفی ریگی مقابل سئو از کره جنوبی مغلوب و حذف شد. فرهاد مردادی نماینده وزن 69 کیلوگرم کشورمان مقابل آیدارولی از قزاقستان شکست خورد و از ادامه مسابقات بازماند.

در وزن 75 کیلوگرم، عبدالحکیم بیگدر با شکست مقابل سوتاچای از تایلند از دور رقابت ها کنار رفت. امین مجنونی بوکسور وزن 81 کیلوگرم کشورمان در تقابل با کواندیک از قزاقستان شکست خورد و نهمین حذف شده ایران لقب گرفت.

در وزن 91 کیلوگرم، سید محمد علی سیدصدری در مصاف صمدوف از ازبکستان شکست خورده و از دور رقابت ها کنار رفت تا پرونده تیم جوانان کشورمان در این مسابقات بسته گردد.

شاگردان امید رشید در تیم جوانان کشورمان در حالی با 10 بوکسور در مسابقات مغولستان حاضر شد که با کسب یک پیروزی و 10 شکست عملکرد بسیار ضعیفی را از خود بر جای گذاشت. این در حالی است که تیم جوانان در دوره گذشته مسابقات در سال 2018 و در تایلند پیروز به کسب سه مدال برنز شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 242

به "بوکس جوانان آسیا، 10 شکست و یک پیروزی حاصل کار نمایندگان ایران، ناکامی بزرگ شاگردان رشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکس جوانان آسیا، 10 شکست و یک پیروزی حاصل کار نمایندگان ایران، ناکامی بزرگ شاگردان رشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید