بزرگترین عکس پانورامای زیر آب جهان از دریاچه ای در بزریل

به گزارش ارانیوز، مارسیو کابرال، عکاس برزیلی به دلیل عکس های پانورامای زیر آبش معروف است و اکنون، او می تواند رکورد جهان را به دستاوردهای خود اضافه کند، زیرا تصویری که در سال 2018 گرفته است، اخیراً توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان بزرگترین چشم انداز زیر آب جهان شناخته شد.

بزرگترین عکس پانورامای زیر آب جهان از دریاچه ای در بزریل

خبرنگاران - این عکس 826.9 مگاپیکسلی که در لاگوآ میستریوزا برزیل گرفته شده است، رکورد قبلی 495 مگاپیکسل را می شکند.

Lagoa Misteriosa (دریاچه مرموز) که به دلیل آب شفافش مشهور است، در پایین بک چاله واقع شده است. این دریاچه که در شهر جاردیم فرار گرفته شده است، به دلیل دید زیاد، مکان مورد علاقه غواصان است. اگرچه یک بار یک غواص به عمق 720 فوتی این دریاچه رسیده است، اما هیچ کس تا به امروز به کف این دریاچه باورنکردنی نرسیده است. ربرای کابرال، لاگوآ میستریوزا تمام شرایط لازم برای یک عکس پانورامای عالی شامل نور خوب، بدون جریان و مقدار زیادی از آبزیان را برآورده می کند. برای تحقق این عکس، وی بیش از 3500 دلار در تجهیزات فنی سرمایه گذاری کرد و او با یک دوربین و فقط چند لوازم جانبی، تصویری چشمگیر به ابعاد 47.4 فوت عرض و 23.7 فوت ارتفاع تولید کرد. برای پانورامای 360 درجه فقط 10 دقیقه زمان غواصی لازم بود اما 30 ساعت پس از تولید زمان لازم بود تا کابرال 28 عکس بکار رفته در تصویر نهایی را بهم پیوند دهد.

کابرال برای دریافت این عکس تا عمق 59 فوتی پائین رفت و با توجه به تصاویر قبلی خود تنظیماتی را برای عکسبرداری انجام داد. اول، او یک منطقه بزرگتر را در مرکز لنز قرار داد. وی همچنین از یک ISO سفارشی بین 200 تا 800 استفاده کرد تا بتواند نوری یکنواخت و جزئیات آبهای تاریک را به خود اختصاص دهد.

نمای 360 درجه را ببنید

گرچه این رکورد چشمگیر است، کابرال می خواهد خودش را برای ادامه کار تحت فشار بگذارد. در واقع، در سال 2021 هدف او بازگشت به Lagoa Misteriosa برای یک چشم انداز جدید است، اما این بار او می خواهد حجم عکسش بیش از یک گیگابایت باشد. در حالی که منتظر آن عکس هستیم، باید بنشینیم و از این رکورد کنونی جهان لذت ببریم.

منبع : my modern met

منبع: چمدان
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 980

به "بزرگترین عکس پانورامای زیر آب جهان از دریاچه ای در بزریل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین عکس پانورامای زیر آب جهان از دریاچه ای در بزریل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید