برگزاری اولین دوره مربیگری تمرین شخصی در ایران

به گزارش ارانیوز، اولین دوره مربیگری تمرین شخصی (پرسونال ترینینگ) در ایران با حضور 300 مربی از سوی انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی برگزار گشت.

برگزاری اولین دوره مربیگری تمرین شخصی در ایران

به گزارش خبرنگاران، فرخ کیا رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور درباره برگزاری اولین دوره مربیگری تمرین شخصی در ایران گفت: اولین و جامع ترین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران از تاریخ 10 تا 15 اسفند ماه و با حضور 300 شرکت کننده از سراسر کشور و تدریس اساتید باتجربه و زبده و همچنین ارائه مدرک معتبر و دو زبانه از فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شد.

وی افزود: حضور حسین توکلی قهرمان پرآوازه وزنه برداری جهان و المپیک و تدریس عملی وی با عنوان تکنیک های اجرای حرکات قدرتی و توانی (لیفت های المپیکی) و همچنین رضا ناصری دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال با عنوان چربی سوزی، کیفیت و اعتبار اولین دوره مربیگری پرسونال ترینیگ در ایران را بالا برد.

کیا با اشاره به اینکه همواره اولین ها در یاد و خاطره خواهند ماند، گفت: انجمن آمادگی جسمانی ایران که یکی از انجمن های پرمخاطب کشور است، همواره در راستای اهداف وزارت ورزش و فدراسیون ورزش های همگانی، در پی یک استاندارد ملی برای کیفیت آموزشی دوره های تخصصی و نیز تأثیرگذاری آموزش بر ارتقای کیفیت کار و عملکرد مربیان در سطح کشور بوده و هستیم. ما همواره تأکید داریم که یکی از مهمترین عوامل موفقیت فدراسیون ورزش های همگانی و انجمن آمادگی جسمانی کشور ارتقای کیفیت آموزشی به شمار می آید.

وی خاطر نشان کرد: رضایتمندی شرکت کنندگان از برگزاری اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ سراسر ایران، ضمن احساس خوشحالی و خرسندی، کار را برای تیم مدیریتی انجمن، در ادامه راه دشوارتر خواهد کرد، چرا که می بایست در این راستا موجباب رضایت مخاطبان و مردم عزیز را با تلاش بیشتر فراهم بیاوریم.

کیا اعلام کرد: شرکت سبک زندگی دیارا نماینده انحصاری تجهیزات ورزشی و آمادگی جسمانی پیشرفته (Reaxing) در ایران میزبان کلاس های عملی اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ بود. مجتبی آدینه لو به عنوان مدیرعامل و بابک مولایی به عنوان رئیس هیئت مدیره، نماینده شرکت و تجهیزات ورزشی Reaxing در ایران هستند.

وی در انتها از حمایت های فدراسیون ورزش های همگانی و حامیان انجمن آمادگی جسمانی کشور تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1731

به "برگزاری اولین دوره مربیگری تمرین شخصی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین دوره مربیگری تمرین شخصی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید