بازیگرهای جدیدی به فصل پنجم سریال سرقت پول (Money Heist) اضافه شد

به گزارش ارانیوز، نتفلیکس بازیگران جدیدی به تیم تولید فصل پنجم سریال سرقت پول یا خانه کاغذی (Money Heist) اضافه کرده است.

بازیگرهای جدیدی به فصل پنجم سریال سرقت پول (Money Heist) اضافه شد

سریال درام-جنایی سرقت پول یکی از محبوب ترین مجموعه های نتفلیکس در سراسر جهان است. محبوبیت سرقت پول تا آنجا بالاست که نتفلیکس قصد دارد نسخه های مختلفی از آن به زبان های متفاوت، از جمله کره ای تولید کند. سرقت پول در ابتدا یک مینی سریال 15 قسمتی بود که از طریق شبکه اسپانیایی آنتنا 3 پخش شد، اما پس از بازخوردهای مثبت فراتر از انتظاری که نسبت به این مجموعه تلویزیونی صورت گرفت، نتفلیکس حق پخش آن را خرید و در سال 2017 پخش جهانی سرقت پول را آغاز کرد. حالا این مجموعه به ایستگاه پایانی خود رسیده و چند بازیگر به جمع تیم تولید آن اضافه شده است.

بنا بر گزارش ورایتی پاتریک کریادو، میگل آنخل سیلوستره و خوزه مانوئل سِدار سه بازیگر نو فصل پنجم سریال سرقت پول هستند. کریادو قرار است در نقش رافائل، پسر شخصیت برلین (پدرو آلنسو) ظاهر شود و سیلوستره و قرار است نقش رِنه، معشوقه شخصیت توکیو (اورسولا کوربیرو) را بازی کند. سِدار هم برای نقش فرمانده نیروهای ویژه ساگاستا انتخاب شده است. با توجه به شخصیت های نوی که قرار است به فصل پنجم اضافه شوند، در کنار درگیری های بزرگی که در قسمت های پایانی سرقت پول انتظارمان را می کشند، سکانس های احساسی زیادی هم در این فصل وجود خواهد داشت؛ زیرا شخصیت های برلین و توکیو در برخی قسمت ها قرار است با عزیزان خود ملاقات کنند.

داستان فصل چهارم سریال سرقت پول از این قرار بود که پروفسور پس از درگذشت نایروبی باید تصمیم های دشواری می گرفت. او درمی یابد که لیسبون هنوز زنده است و نقشه ای می کشد تا فردی را که به لیسبون شباهت دارد، با او جایگزین کند و به این وسیله بتواند لیسبون را از زندان فراری دهد. پروفسور با کمک دوستان قدیمی، یک تونل از طریق پارکینگ ایجاد می کند تا به جایی برسند که لیسبون تا زمان انتقال به دادگاه در آن نگهداری می شود؛ در پایان لیسبون پیروز به فرار شد. در سکانس پایانیی فصل چهارم می بینیم که آلیشیا محل اختفای پروفسور را پیدا کرده و تفنگ اش را روبه او نشانه رفته است.

فصل پنجم 10 قسمتی بوده و در دو بخش منتشر می شود؛ بخش اول 3 سپتامبر (12 شهریور) در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت و بخش دوم 3 دسامبر (12 آذر) منتشر می شود. طبق اعلام رسمی نتفلیکس کار پروفسور و دوستانش در این فصل به پایان می رسد و خبری از ماجراجویی های بعدی نیست.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1468

به "بازیگرهای جدیدی به فصل پنجم سریال سرقت پول (Money Heist) اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگرهای جدیدی به فصل پنجم سریال سرقت پول (Money Heist) اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید