بازسازی شگفت انگیز رنجروور قدیمی محبوب در ایران، عکس

به گزارش ارانیوز، شرکت ECD اتو دیزاین در ساختن مدل های کلاسیک لندروور و جگوار E-Type تخصص دارد.آخرین ساخت آن یک رنجروور مجذوب کننده با نیروگاهی مدرن است. شرکت این پروژه را Project Oliver Plaid می نامد که به ظاهر کابین اشاره می نماید.

بازسازی شگفت انگیز رنجروور قدیمی محبوب در ایران، عکس

امیرمسعود عابدین: یک لندروور رنجروور کلاسیک دهه 1990 نقطه آغاز این پروژه است؛البته ECD آن را به گونه ای ساخته که یادآور مدل دهه 70 است.

رنگ بدنه یادآور رنگ آووکادوی لوازم خانگی دهه 70 است.چراغ های جلویی به ظاهری مدرن تبدیل شده اند.نمای بیرونی دارای یک صفحه لغزنده در جلو، یک قفسه روی سقف و چهار فلاپ گلی است.

سایر قسمت های خودرو به همان شکل اصلی بازسازی شده و تغییر دیگری در این قسمت دیده نمی گردد.

خودروی چینی که در فرانسه ماشین پلیس شد!/ عکس

تصاویر فیدلیتی نو در راه ایران لو رفت!/ عکس

فضای داخلی با تغییراتی همراه بوده است.صندلی ها دارای قسمت های چهارخانه سبز و کناره های چرم ناپا قهوه ای رنگ هستند.کفپوش ها به رنگ سبز زیتونی هستند و یک موکت سبز در زیر آنها قرار گرفته است.ECD کنسول مرکزی سفارشی خود را اضافه می نماید.

کیلومترشمار قبلی خودرو، دیگر در این مدل وجود ندارد و با نمونه دیگری جایگزین شده است.یک استریو Blaupunkt با پشتیبانی از بلوتوث و بلندگوهای Infinity Kappa، فناوری های مدرنی را به این خودروی به ظاهر دهه هفتادی اضافه می نماید.

رنجروور کلاسیک اولیه دارای موتورهای V8 بود، اما هیچکدام به میزان نیروگاه 6.2 لیتری LS3 در پروژه الیور پلید نبودند.این شرکت خروجی موتور را معین نمی نماید؛پیشرانه موجود، برای شورولت کوروت بوده که 430 اسب بخار قدرت و 576 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.در ساخت این خودرو از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک استفاده شده است.اکسل ها استوک هستند و روی سیستم تعلیق بادی سوار می شوند.

در حالی که نسخه اصلی این خودرو از یک موتور احتراقی V8 استفاده می کرد، ECD مدل های دیگری را با پیشرانه های الکتریکی هم ساخته است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1974

به "بازسازی شگفت انگیز رنجروور قدیمی محبوب در ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی شگفت انگیز رنجروور قدیمی محبوب در ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید