اولین روز تابستان به پله پنجم چاپ رسید

به گزارش ارانیوز، رمان اولین روز تابستان اثر سیامک گلشیری برای پنجمین بار از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بازنشر شد.

اولین روز تابستان به پله پنجم چاپ رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، کتاب اولین روز تابستان از نخستین آثاری بود که در سال 1389 و در قالب طرح رمان نوجوان امروز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شد و اکنون در پنجمین چاپ خود در مجموع به شمارگان 28هزار نسخه رسیده است.

اولین روز تابستان ویژه نوجوانان بالای 15 سال، داستان تلخی از اشتباه های یک نوجوان به نام کامیار است که از زبان خود او روایت می گردد و مخاطب را با مفاهیم چالش برانگیزی چون اعتماد، دوستی و توانایی نه گفتن آشنا می نماید.

کامیار، قهرمان داستان، که ظاهراً پسری سر به راه، آرام و مقید است، در جریان اتفاق هایی ماجراجویانه قرار می گیرد و به دلیل شیفتگی و اعتماد بیش از حد به دوستانش، ناخواسته مرتکب عمل خلاف سرقت از منزل یکی از دوستان ثروتمندش می گردد. او پس از این اتفاق دچار عذاب وجدان و ندامت شده و خود را در اتاقش حبس نموده و به خود بد و بیراه و ناسزا می گوید تا شاید روح ناآرامش اندکی آرام بگیرد.

این رمان نوجوان در سال 1389 برنده جایزه بهترین رمان کتاب سال مهر و در سال 1390 برنده لوح تقدیر ششمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان شد.

این کتاب هم اکنون در پنجمین چاپ در 84 صفحه و شمارگان 2هزار و 500 نسخه با قیمت 12هزار تومان منتشر شده است.

علاقه مندان می توانند این کتاب را از فروشگاه های محصولات فرهنگی و فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور خریداری نمایند.

یادآوری می گردد سیامک گلشیری نویسنده و مترجم، متولد روز 22 مردادماه سال 1347 در اصفهان است.

4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 892

به "اولین روز تابستان به پله پنجم چاپ رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین روز تابستان به پله پنجم چاپ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید