اهدای کتاب و تجهیز کتابخانه های مناطق محروم در هفته کتاب

به گزارش ارانیوز، مدیر روابط عمومی انجمن ناشران آموزشی از اهدای کتاب و تجهیز کتابخانه های مناطق محروم و برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس در ایام بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اطلاع داد.

اهدای کتاب و تجهیز کتابخانه های مناطق محروم در هفته کتاب

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، به نقل از ستاد خبری و رسانه ای بیست و هفتمین دوره هفته کتاب، امین آصفی با اشاره به برنامه اهدای کتاب به مناطق محروم، سیل زده و زلزله زده کشور گفت: انجمن ناشران آموزشی در بیست و هفتمین دوره هفته کتاب در نظر دارد، علاوه بر اهدای کتاب به تجهیز کتاب خانه های مناطق محروم، سیل زده و زلزله زده بپردازد.

وی همچنین ادامه داد: انجمن ناشران آموزشی با توجه به انتخاب استان یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران، در ایام برگزاری بیست و هفتمین هفته کتاب، نگاه ویژه ای به شهر یزد و مناطق محروم این استان خواهد داشت.

آصفی در ادامه یادآور شد: با همکاری شهرداری و سازمان بهزیستی در ایام هفته کتاب برای تجهیز کتابخانه های این دو سازمان نشست هایی برگزار خواهد شد. این نشست ها در حوزه فراوری کتاب، کسب و کار نشر، آموزش و پرورش و چشم انداز آینده نشر و فروش کتاب خواهد بود.

وی گفت: حدود 100 نمایشگاه کتاب نیز در این ایام در مدارس کشور برگزار می گردد.

بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار حال خوش خواندن از تاریخ 23 تا 30 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می گردد.

منبع : ایبنا

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 178

به "اهدای کتاب و تجهیز کتابخانه های مناطق محروم در هفته کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای کتاب و تجهیز کتابخانه های مناطق محروم در هفته کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید