آشنایی با جنگلداری در کانادا

به گزارش ارانیوز، تقریبا ً نیمی از سطح زمین کانادا با جنگل پوشیده شده است , که بخش های قابل دسترس آن ها منابع فراوان برای الوار , خمیر و کاغذ فراهم می کنند. مهم ترین منطقه جنگلی برای تولید الوار , ساحل غربی است که در آن اقلیم موجب رشد درختان عظیم با چوب مرغوب شده است. محصولات جنگلی بخش بزرگ تری از تجارت صادراتی کانادا را تشکیل می دهند. کانادا رهبر جهانی در صادرات کاغذ و کاغذ است و همچنین مقدار زیادی الوار نرم را به آمریکا صادر می کند. بریتیش کلمبیا , اونتاریو و کبک استان های پیشتاز در تولید محصولات جنگلی هستند.

آشنایی با جنگلداری در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا لوکس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کارخانه کاغذ و کاغذ در خلیج رعد , اونتاریو , کانادا.

اولین صنعت جنگلی کانادا باید دائما ً در برابر تهدیدها آتش , حشرات و بیماری مبارزه کند. برخی از کنترل حشرات از طریق اسپری هوایی حشره کش ها به دست آمده است , اما این عمل باعث کاهش حشرات و حشرات شکارگر می شود. از آنجا که جنگل ها دارای ارزش قابل توجهی در حفظ تعادل اکولوژیکی در محیط هستند و همچنین فرصت های تفرجی مهمی را فراهم می کنند, صنعت جنگلی به طور فزاینده ای در نظر گرفته شده است تا فعالیت های مخرب زیست محیطی را در نظر بگیرد. برای مثال , فشار عمومی در طول دهه 1990 منجر به افزایش نظارت دولتی بر روش های بهره برداری و اجرای صنایع جنگلی (بر مبنای داوطلبانه) روش های مدیریت پایدار منابع (یعنی حذف برش شفاف) شد.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 423

به "آشنایی با جنگلداری در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جنگلداری در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید