85 درصد روستاهای بشاگرد به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند

به گزارش ارانیوز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 85 درصد روستاها و راه های ارتباطی شهرستان بشاگرد با اقدام های اجرا شده در زمینه احداث دکل های مخابراتی و شبکه فیبرنوری به اینترنت پر سرعت دسترسی دارند.

85 درصد روستاهای بشاگرد به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند

محمدجواد آذری جهرمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شرایط آنتن دهی تلفن همراه در شهرستان بشاگرد گفت: برای اینکه روستاهای باقی مانده هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شده و دانشجویان این مناطق بتوانند از آموزش مجازی و موهبت هایی که اینترنت می تواند فراهم کند استفاده نمایند برنامه ریزی فشرده ای انجام شد.

وی ادامه داد: محور اصلی محورمیت زدایی از شهرستان بشاگرد بود که یک هزار و 500 میلیارد ریال تنها در این منطقه سرمایه گذاری شد که نتیجه آن حداث افزون بر 76 سایت تلفن همراه و 240 کیلومتر خط فیبرنوری است.

وی ادامه داد: اکنون دانش آموزان و دانشجویان این مناطق می توانند در فضای ناشی از کرونا از آموزش اینترنتی استفاده نمایند و این اقدام ها در زمان کوتاهی انجام گرفت که حاصل کار گروه های جهادی و همراهی خوب مسوولان استان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید نمود: روستاهای باقی مانده هم تا قبل از انتها سال به اینترنت پر سرعت متصل می شوند.

وی با اشاره به انتشار فیلمی در مورد کابل کشی فیبر نوری در بشاگرد، گفت: این فیلم که به مدت کوتاه تهیه شده بود نشان از نادرستی کابل کشی بوده که از همکارانم خواستم در اسرع وقت این مشکل را برطرف نمایند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان داشت: دولت کوشش زیادی دراین حوزه انجام داده و البته هرچه بود وظیفه است اما شما از این پس شما هم می توانید نظارت میدانی بر خادمان خود داشته باشید و اینگونه مسائل را منعکس کنید تا رسیدگی گردد.

آذری جهرمی با قدردانی از گروه جهانی حاج قاسم در زمینه اجرای طرح های ارتباطات توضیح داد: این گروه ضمن کوشش برای توسعه این منطقه قوت قلب هم برای ما هستند زیرا در بخش ارتباطات برای پایدار کردن دکل، برق رسانی ، جاده کشی همراهی نموده اند.

ملاقات چهره به چهره وزیر ارتباطات با مردم روستای دهندر شه بابک بشاگرد

،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1275

به "85 درصد روستاهای بشاگرد به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "85 درصد روستاهای بشاگرد به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید