20 میلیون تومان وام برای سفر به همدان

به گزارش ارانیوز، معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان گفت: برای تمام مسافرانی که همدان را برای گردش و اقامت انتخاب کنند 20 میلیون وام چهار درصد در نظر گرفته ایم .

20 میلیون تومان وام برای سفر به همدان

به گزارش مهر، سید مجتبی حسینی، در نشستی با مدیران شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران گفت: برای تمام مسافرانی که همدان را برای گردش و اقامت انتخاب کنند 20 میلیون وام چهار درصد در نظر گرفته ایم و دوره بازپرداخت این تسهیلات در حال حاضر یک ساله است و تلاش می کنیم سود آن کمتر هم شود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه تسهیلات به ازای هر یک نفر است، شرح داد: تمامی الزامات یک سفر خوب در همدان وجود دارد و از حمایت دولتی نیز در این حوزه برخورداریم.

حسینی با اشاره به اینکه استاندار مجدانه پای کار حوزه گردشگری هستند، ادامه داد: هر اتفاقی که از منظر سرمایه گذاری در این حوزه انجام شود، تمام قد از آن حمایت می کنیم.

وی درباره اقدامات تبلیغات گردشگری همدان گفت: برنامه ای درباره همدان از 10 مرداد به مدت 15 شب روی آنتن شبکه 2 می رود و بعد از ماه صفر هم به مدت 15 شب روی آنتن یکی از شبکه های جام جم، نسیم یا شبکه 2 خواهد رفت این کارها برای برندسازی و معرفی همدان انجام می شود.

وی با اعلام اینکه در پی برگزاری نشست مشترک سفرای خارجی در همدان هستیم، گفت: برای معرفی همدان به عنوان مقصد گردشگری با محور غرب کشور به کمک تورگردانان نیاز داریم .

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1971

به "20 میلیون تومان وام برای سفر به همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 میلیون تومان وام برای سفر به همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید