چطور یک تولد به یادماندنی در کافه رستوران برگزار کنیم؟ صفر تا صد برترین سوپرایز زندگیتان

به گزارش ارانیوز، اگر نزدیک برگزاری مراسم تولد خودتان یا یکی از عزیزانتان هستید، در پی یک تم تولد مجذوب کننده هستید و می خواهید عزیزترین شخص زندگی تان را سوپرایز کنید، وقتش است شما را با یک مجموعه رستوران زنجیره ای با هفت شعبه آشنا کنیم. رستوران های ارکیده، مکانی ایده آل برای برگزاری تولد دو نفره، خانوادگی و محبت آمیز است. این مجموعه رستوران، باکیفیت ترین پذیرایی و مجلل ترین تشریفات را برایتان فراهم می سازد و این روز را به خاطره انگیزترین روز زندگی تان تبدیل می نماید.

چطور یک تولد به یادماندنی در کافه رستوران برگزار کنیم؟ صفر تا صد برترین سوپرایز زندگیتان

شعب رستوران ارکیده از کادری مجرب برخوردار است تا تشریفات برگزاری مراسم تولد را با شکوه و در محیطی اصیل بر پایه معماری و طراحی مدرن، متناسب با هر نوع سلیقه و ذائقه ای با تکیه بر مهارت آشپزان و مهمانداران آموزش دیده و امکانات رفاهی همانند: پارکینگ اختصاصی، سالن VIP، خانه بازی بچه ها و… در قالب سالن های پذیرایی کلاسیک، آلاچیق در فضای باز مجزا و کافی شاپ، میزبان مراسم های تولد برگزار نماید.

قبل از برگزاری مراسم تولد به سوالات زیر پاسخ دهید

اگر در جشن تولدی شرکت نموده اید که همه چیز به برترین شکل صورت گرفته، این نشان از برنامه ریزی دقیقی هست که قبل از برگزاری مراسم تولد در نظر گرفته شده است. سوالات زیر به شما یاری می نماید که برنامه صفر تا صد برگزاری تولد خود را به برترین نحو در نظر داشته باشید:

1. در برگزاری مراسم تولد میزبان چند مهمان هستید؟

2. سبک رستوران سنتی و کلاسیک را می پسندید یا رستوران های مدرن و فرنگی؟

3. پخش موسیقی زنده در برگزاری مراسم تولد شما تا چه میزان اهمیت دارد؟

4. فضای باز در برگزاری مراسم تولد مدنظرتان هست یا فضای بسته؟

5. تم های خاص با رنگ بندی متنوع را در برگزاری مراسم تولد در نظر دارید؟

6. در برگزاری مراسم تولد چه نوع غذایی را برای پذیرایی از مهمانانتان در نظر دارید؟

چرا باید رستوران ارکیده را برای برگزاری مراسم تولد انتخاب کنیم؟

65 سال تجربه میزبانی در شان مهمانان شما

شعب رستوران ارکیده از کادری مجرب برخوردار است تا تشریفات برگزاری مراسم تولد را باشکوهی در شان شما برگزار کند. 65 سال تجربه میزبانی اموجب شده این مجموعه رستوران ها فرهنگ غنی ایرانی را الگوی خود قرار داده و همه توان خود را گذاشته تا کمال مهمان نوازی را در برگزاری مراسم تولد تقدیم حضورتان کند.

دکوراسیونی مجلل برای ثبت خاطرات تولد

شادی های خود را ثبت کنید! عکاسی در برگزاری مراسم تولد این امکان را به شما می دهد تا هر زمان که اراده کردید، سری به آلبوم خاطرات تولدتان بزنید و از آن روز به یاد ماندنی لذت ببرید. یکی از ارکان مهم عکاسی در برگزاری مراسم تولد، فضای رستوران است. در همه شعب رستوران های ارکیده دکوراسیونی مجلل برای میزبانی از شما طراحی شده است که مناسب برای عکاسی و فیلم برداری بوده تا خاطرات شما در این فضای مجلل ثبت گردد.

کیفیت و تنوع غذاهای رستوران برای برگزاری مراسم تولد

طعم غذایی باکیفیت را به مهمان هایتان هدیه دهید. میزی مجلل و رنگارنگ از غذاهای لذیذی که بوی مطبوع آن همه را به خودش جلب می نماید؛ یکی دیگر از خدماتی هست که رستوران ارکیده به آن مفتخر است. سرو تشریفاتی غذا، استفاده از مواد اولیه تازه و تنوع بالای منو شامل همه ذائقه های غذایی می گردد.

موقعیت مناسب رستوران در شهر

آیتم دیگری که برای مهمانان هر مراسمی اهمیت دارد و از بخش های مهم برگزاری تولد در رستوران است، محل رستوران است؛ برای مثال داشتن جای پارک مناسب برای برگزاری مراسم تولد ممکن است دردسر زیادی برای افراد درست کند. در تمام شعب مجموعه رستوران های ارکیده علاوه بر داشتن جای پارک مناسب، در شعبه هایی مانند جاده چالوس تدارکات خاصی مانند ون مخصوص برای ماشین هایی که جای پارک نزدیک پیدا ننموده اند، در نظر گرفته شده است.

تم اختصاصی مراسم تولد در رستوران ارکیده

هر شخصی برای برگزاری مراسم تولد، سلیقه ای دارد که باید به آن احترام گذاشت. حتما شما هم دیده اید که بچه ها و نوجوانان در بازه های زمانی مختلف، علاقه مند به یک سریال یا کارتون می شوند و دوست دارند شخصیت های مورد علاقه شان را بیشتر ببینند. مجموعه رستوران ارکیده این امکان را برای مهمانان فراهم نموده که در صورت درخواست یک تم خاص، آن را در رستوران اجرا نمایند. تم های انتخابی با طیف رنگ ها و طرح های متنوع مطابق با سلیقه شما در برگزاری مراسم تولد برگزار خواهد شد.

اجرای موسیقی زنده در برگزاری مراسم تولد

اجرای موسیقی شادی و سرزندگی را به مراسم شما می بخشد. اگر برای یکی از عزیزان خود قصد برگزاری مراسم تولد را دارید یکی از روش های هیجان انگیز سوپرایز کردن، می تواند پخش موسیقی تولد باشد تا شخص متوجه گردد که به چه مراسمی دعوت شده است. در چهار کافه رستوران از مجموعه ارکیده پیانو وجود دارد و موسیقی تولد شما به وسیله نوازندگان ما اجرا می گردد و بعلاوه در تمامی شعب امکان پخش موسیقی مخصوص تولد وجود دارد.

از دیگر خدمات مجموعه رستوران های ارکیده جهت برگزاری مراسم تولد

مجموعه رستوران های ارکیده با بیش از 65 سال تجربه به همراه هفت شعبه در تهران، کرج، شهریار، متل قو و جاده چالوس افتخار دارد در محیطی اصیل بر پایه معماری و طراحی مدرن، متناسب با هر نوع سلیقه و ذائقه ای با تکیه بر مهارت آشپزان و مهمانداران آموزش دیده و امکانات رفاهی همانند، پارکینگ اختصاصی، سالن VIP، خانه بازی بچه ها و … در قالب سالن های پذیرایی کلاسیک، آلاچیق در فضای باز مجزا و کافی شاپ، میزبان برگزاری مراسم تولد شما باشد.

برخورد پرسنل همواره در هر صنفی برای مشتریان اهمیت دارد، این موضوع تقریبا در رستوران ها مهمتر از هر جای دیگری است. زیرا ما همگی برای گذراندن لحظات خوبمان تصمیم گرفته ایم به رستوران برویم و برایمان مهم است در زمانی که به رستوران رفتن اختصاص داده ایم، به ما خوش بگذرد و همه کارها با نظم مشخصی پیش برود. در مراسماتی مانند برگزاری مراسم تولد در رستوران هم هماهنگی بین کارکنان نقش مهمی دارد، برای مثال: آوردن به موقع کیک، روشن کردن شمع ها، اجرای تم درخواستی سفارش دهندگان و از همه مهمتر خوش برخوردی پرسنل با مهمانان! بنابراین این گزینه را حتما مدنظر قرار دهید و آنالیز آن را از قلم نیاندازید.

در صورتی که علاقه مند هستید اطلاعات بیشتری از نحوه رزرو مراسم تولد در مجموعه رستوران های ارکیده داشته باشید با شماره های زیر تماس بگیرید:

  • شماره تماس شعبه اقدسیه برای هماهنگی و رزرو زمان برگزاری مراسم تولد: 02140220390
  • شماره تماس شعبه میدان آرژانتین برای هماهنگی و رزرو زمان برگزاری مراسم تولد: 02188885300
  • شماره تماس شعبه سعادت آباد برای هماهنگی و رزرو زمان برگزاری مراسم تولد: 79397 21+
  • شماره تماس شعبه مهستان کرج برای هماهنگی و رزرو زمان برگزاری مراسم تولد: 02634123
  • شماره تماس شعبه شهریار برای هماهنگی و رزرو زمان برگزاری مراسم تولد: 02165279381 شماره تماس شعبه متل قو برای هماهنگی و رزرو زمان برگزاری مراسم تولد: 01154612212
  • شماره تماس شعبه جاده چالوس برای هماهنگی و رزرو زمان برگزاری مراسم تولد: 02634122
منبع: همگردی
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1450

به "چطور یک تولد به یادماندنی در کافه رستوران برگزار کنیم؟ صفر تا صد برترین سوپرایز زندگیتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور یک تولد به یادماندنی در کافه رستوران برگزار کنیم؟ صفر تا صد برترین سوپرایز زندگیتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید