پوچتینو احتمال جدایی اریکسن از تاتنهام را رد نکرد

به گزارش ارانیوز، سرمربی سفیدپوشان لندن می گوید از ماندن هافبک دانمارکی تیمش در وایت هارت لین تا خاتمه فصل جاری اطمینان ندارد.

پوچتینو احتمال جدایی اریکسن از تاتنهام را رد نکرد

به گزارش خبرنگاران، در فاصله یک هفته به سرانجام بازار جابجایی تابستانی فوتبال اروپا، هنوز شایعاتی درباره بعضی جابجایی های احتمالی شنیده می گردد که یکی از آنها در خصوص کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام است، کسی که تا سرانجام فصل جاری با سفیدپوشان لندن قرارداد دارد. منچستریونایتد اریکسن را می خواست اما گفته می گردد که خودش خواستار رفتن به رئال مادرید است. با بسته شدن پنجره لیگ برتر، امکان رفتن او به منچستریونایتد دیگر فراهم نیست اما هنوز شانس انتقالش به مادرید وجود دارد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام برای بازی خانگی روز گذشته (یکشنبه) تاتنهام در لیگ برتر مقابل نیوکاسل که با باخت یک بر صفر مردان او انتها یافت نام اریکسن را در ترکیب قرار نداد و همین مسئله سبب شد که به شایعه جدایی این بازیکن دانمارکی دامن زده گردد. این اما تنها حرکت پوچتینو نبود که باعث قوت دریافت احتمال انتقال اریکسن شد.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام درباره احتمال انتقال اریکسن گفت: من نمی دانم که آیا این آخرین بازی اریکسن برای ما بوده است یا نه. چرا این را از من می پرسید؟ آیا خبری است و شما از چیزی آگاه هستید؟ وضعیت واقعاً پیچیده است.

پوچتینو در پاسخ به این سؤال که چرا اریکسن را در ترکیب قرار نداده است هم گفت: من فقط می توانم 11 بازیکن انتخاب کنم. سؤال تان را درک می کنم اما اگر ما بازی را 3 بر صفر یا 4 بر صفر برده بودیم، این سؤالات را از من نمی پرسیدید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 26

به "پوچتینو احتمال جدایی اریکسن از تاتنهام را رد نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو احتمال جدایی اریکسن از تاتنهام را رد نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید