واکنش هیات دوچرخه سواری قزوین به حرکت جنجالی ملی پوشان

به گزارش ارانیوز، رییس هیات دوچرخه سواری قزوین درباره حضور ملی پوشان در گنبد سرای سعدالسلطنه گفت: تریال کاران تیم ملی آمدند و از طرف گردشگری استان هم این فضا فراهم شد که در سرای سعدالسلطنه حرکات نمایشی انجام دهند اما برخی افراد علی رغم ندیدن اتفاقات بزرگ نمایی می کنند!

واکنش هیات دوچرخه سواری قزوین به حرکت جنجالی ملی پوشان

به گزارش خبرنگاران بیست و هفتم تیرماه روابط عمومی هیات دوچرخه سواری قزوین در صفحه رسمی اینستاگرام این هیات خبری مبنی بر حضور تریال کاران تیم ملی در سرای سعدالسلطنه قزوین برای ضبط در برنامه چند درجه که از شبکه نسیم پخش می شود منتشر کرد که این اقدام موجب حواشی و حتی واکنش فعالان این رشته ورزشی شد.

حسین آصفی رییس هیات دوچرخه سواری قزوین در این بار گفت: یک اتفاق خوبی در استان قزوین رقم خورده و تعدادی از ملی پوشان تریال در سرای سعدالسلطنه حرکات نمایشی به اجرا گذاشتند وبرخی از فعالان این رشته هم در کنار آنها تمرین کردند. رشته تریال به گونه ای است که به اماکن تاریخی می فرایند تا این اماکن به واسطه این رشته شناخته و موجب افزایش جذب جهانگرد و جهانگرد در کشور شود. حتی در یونان و رم هم در این زمینه اتفاقات متعددی رقم خورد. بعد از انجام مراسمی که به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار کردنش بسیار سخت بود؛ تلاش کردیم تمام پروتکل ها رعایت شود، تماشاگر حضور نداشته باشد، به نحوه غذا دادن نظارت شود و حتی چندین مهمان سرا در نظر گرفتیم که همه در یک مکان نباشند.

حسن آصفی با بیان اینکه کار اجرا شده را تایید نمی کند، اظهار کرد: با تمام این تفاسیر در خاتمه کار کارگردان برنامه برای لوکیشن پیشنهاد کرد که تریال کاران بالای گنبد بفرایند و عکس بگیرند و با هماهنگی های لازم نگهبان در را باز کرد. درست است کار خوبی نبود و ما هم آن را تایید نمی کنیم اما برای این برنامه کلی زحمت کشیده شد. حالا یک جایی کوتاهی کردیم و عذرخواهی هم انجام دادیم. این دوچرخه ها زیر شش کیلوگرم هستند و با میراث فرهنگی هم صحبت و هماهنگی های لازم را انجام دادیم و هیچ آسیبی به بنای تاریخی وارد نشده است.

او در خاتمه در پاسخ به این سوال که آیا این کار به میراث فرهنگی و بنای تاریخی صدمه نمی زند؟ بیان نمود: این همه اتفاقات خوب رقم خورد؛ دوچرخه سواران تیم ملی آمدند و از طرف جهانگردی استان هم این فضا فراهم شد اما برخی افراد علی رغم ندیدن اتفاقات، بزرگ نمایی می کنند. روی بام سرای سعدالسلطنه دوچرخه سواری نشد و این کار در محوطه انجام گرفت. تمام مسابقات این رشته ها پربیننده هست و به همین دلیل برای معرفی اماکن تاریخی و افزایش جهانگرد و جهانگرد دراین مکان ها برگزار می شود. تمام برنامه به خوبی برگزار شد اما بحثی که هست عکسی است که گرفته شده و ما هم تایید نمی کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 826

به "واکنش هیات دوچرخه سواری قزوین به حرکت جنجالی ملی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش هیات دوچرخه سواری قزوین به حرکت جنجالی ملی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید