ترک شبانه هتل از طریق ملی پوش ایران در اسکاتلند ، حادثه ناگوار یا پناهندگی؟ ؛ فدراسیون: به کاردار ایران اطلاع دادیم

به گزارش ارانیوز، ملی پوش دوچرخه سواری ایران در مسابقات قهرمانی جهان، بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود در شهر گلاسکو اسکاتلند خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.

ترک شبانه هتل از طریق ملی پوش ایران در اسکاتلند ، حادثه ناگوار یا پناهندگی؟ ؛ فدراسیون: به کاردار ایران اطلاع دادیم

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد: محمد گنج خانلو نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان اسکاتلند شب گذشته بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود در شهر گلاسکو اسکاتلند خارج و موجب نگرانی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و خانواده اش شده است.

رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در این باره گفت: متأسفانه محمد بدون اطلاع شب گذشته از هتل خارج شده و نگران او هستیم. بلافاصله از طریق نماینده اتحادیه جهانی و پلیس اسکاتلند به محل اتاق محمد وارد شدیم و متوجه شدیم او کلیه وسایلش را برده است. گذرنامه گنج خانلو در اختیار ما واقع شده است و امیدواریم برای او اتفاق خاصی نیفتاده باشد. البته موضوع از طریق وزارت ورزش و وزارت امور خارجه به کاردار کشورمان اطلاع داده شده است و با توجه به مهلت زمان ویزایش امیدواریم محمد گنج خانلو به کشورمان بازگردد.

این اتفاق در حالی رخ داده که ویزا محمد گنج خانلو 5 روز پس از آغاز مسابقات قهرمانی جهان صادر شد.

گنج خانلو در خرداد ماه امسال پیروز به کسب عنوان قهرمانی در رقابت های پیست آسیا شد. او سال گذشته نیز در بازی های کشورهای اسلامی به مدال طلا دست یافته بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1980

به "ترک شبانه هتل از طریق ملی پوش ایران در اسکاتلند ، حادثه ناگوار یا پناهندگی؟ ؛ فدراسیون: به کاردار ایران اطلاع دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترک شبانه هتل از طریق ملی پوش ایران در اسکاتلند ، حادثه ناگوار یا پناهندگی؟ ؛ فدراسیون: به کاردار ایران اطلاع دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید