هر آنچه درباره فیلم باربی و جزئیاتش می دانیم

به گزارش ارانیوز، بیش از 60 سال از زمان فراوری و موفقیت گسترده عروسک باربی می گذرد. از این عروسک در زمینه انیمیشن، مد و فشن و موسیقی استفاده شده و در زمینه مسائل زنان هم تأثیرگذار بوده است اما هنوز فیلمی زنده و قابل توجه با پشتیبانی هالیوود از آن ارائه نشده است.

هر آنچه درباره فیلم باربی و جزئیاتش می دانیم

گرتا گرویگ در چند سال گذشته، به اسم فیلم ساز، در آثاری مانند لیدی برد و زنان کوچک مهارت خود را نشان داده و یکی از نام هایی است که با فیلم نو باربی گره خورده است. مضامین درون فیلم های گرویگ به اسم یکی از برترین کارگردانان زن هالیوود، بحث های زیادی را درباره فمینیسم و رفتار زنان در جامعه برانگیخته و این موضوعی است که فیلم باربی احتمالا آن را درون خود جای خواهد داد.

در سال 2019 اعلام شد که مراحل فراوری فیلم در سال 2020 آغاز می گردد اما همه گیری کرونا این فرآیند را با تأخیر روبرو کرد. این تاخیر تا همین چند وقت اخیر ادامه داشت تا این که جزئیات کمی درباره فیلم در رسانه ها انتشار یافت.

عوامل و بازیگران باربی

کارگردان فیلم باربی، گرتا گرویگ است که سومین فیلم خود را پس از زنان کوچک در سال 2019 کارگردانی خواهد نمود. گرویگ بعلاوه در حال نوشتن فیلم نامه فیلم با همراهی شریک همیشگی و همکار خود، نوح باومباخ است که کارگردانی آثار معروفی مانند فرانسیس ها، داستان ازدواج و ماهی و نهنگ را در کارنامه خود دارد.

تنها بازیگر تأیید شده باربی تا به امروز، مارگو رابی است که از زمان اعلام ساخت فیلم در سال 2019 به این پروژه پیوست و در نقش اصلی بازی خواهد نمود. به غیر از بازی در نقش شخصیت اصلی باربی، رابی بعلاوه به اسم تهیه نماینده اجرایی، پشت دوربین حضور خواهد داشت. نشریه ورایتی بیان نموده است که سایر تهیه نمایندگان اجرایی شامل دیوید هیمن، تام اکرلی، جوزی مک نامارا و رابی برنر و یون کرایز هستند.

داستان باربی

در خلاصه داستان در سایت IMDb آمده است که یک عروسک (مارگو رابی) پس از رعایت نکردن مقررات و داشتن نقص و کامل نبودن، از باربی لند اخراج می گردد. این عروسک سپس ماجراجویی خود را در دنیای واقعی آغاز می کند، جایی که زندگی بدون مرزهای کمال را کشف می کند. سفر باربی به زندگی واقعی احتمالا با مفاهیم فمینیسم و مبارزات زنان با مضامینی مانند جنسیت گرایی در جامعه مدرن همراه خواهد بود.

تاریخ انتشار

طبق گفته های ورایتی، باومباخ و گرویگ در حال حاضر مشغول به خاتمه رساندن فیلم برداری فیلم باومباخ با نام صدای سفید هستند که گرویگ هم در آن بازی می کند. به محض اتمام فیلم برداری آن پروژه، آن ها آغاز به فراوری فیلم باربی می نمایند. این فیلم قرار است در سال 2022 با پشتیبانی شرکت برادران وارنر در لندن آغاز به فراوری کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، احتمالا باربی در سال 2023 در سینماها اکران می گردد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1442

به "هر آنچه درباره فیلم باربی و جزئیاتش می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره فیلم باربی و جزئیاتش می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید