هاشمی: نباید نمایشگاه های پرمخاطب در نمایشگاه بین المللی برگزار گردد

به گزارش ارانیوز، رئیس شورای شهر تهران با اعلام مخالفت در مورد برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در محل نمایشگاه بین امللی تهران گفت: با ادغام نمایشگاه بین المللی و شهرآفتاب و واگذاری زیر 30 درصد سهام آن به دولت می توان به تدریج برگزاری نمایشگاه در این مکان را متوقف کرد.

هاشمی: نباید نمایشگاه های پرمخاطب در نمایشگاه بین المللی برگزار گردد

به گزارش خبرنگاران، محسن هاشمی که با مهر گفت وگو نموده است، درپاسخ به این پرسش که در شورای ترافیک تهران مطرح شده است که فعالیت های نمایشگاه بین المللی تهران تعطیل نمی گردد و برای کاهش بار ترافیکی در زمان برگزاری نمایشگاه ها برنامه ریزی می گردد، گفت: نظر ما چنین نیست، به اعتقاد ما به هیچ وجه نمایشگاه های پر مخاطب و حتی متوسط المخاطب هم در این مکان برگزار نگردد. اما برگزاری نمایشگاه های کوچک مسئله ای ندارد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون شرکت نمایشگاه ها باید خصوصی سازی گردد و دولت نمی تواند این گونه شرکت ها را حفظ کند و بهترین پیشنهاد این است که شرکت نمایشگاه ها با شرکت شهر آفتاب ادغام شوند و بخشی از سهام که زیر 30 درصد است به دولت واگذار گردد و عملا به صورت تدریجی دیگر نمایشگاهی در این مکان برگزار نگردد.

رییس شورای شهر تهران تاکید نمود: نمایشگاه بین المللی در طرح تفصیلی درپهنه G111 واقع شده است که فضای سبز عمومی است و باید در اختیار مردم قرار گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 220

به "هاشمی: نباید نمایشگاه های پرمخاطب در نمایشگاه بین المللی برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: نباید نمایشگاه های پرمخاطب در نمایشگاه بین المللی برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید