هاشمی: بردیم ولی از عملکرد تیم راضی نیستم

به گزارش ارانیوز، سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: بازی سختی بود و خوشحالم که بردیم، اما عملکرد بازیکنان خوب نبود و باید بهتر شویم.

هاشمی: بردیم ولی از عملکرد تیم راضی نیستم

به گزارش خبرنگاران، مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران، پس از پیروزی سخت تیمش مقابل شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار قشنگی را دیدیم و طرفداران دو تیم از این حساسیت لذت بردند. طرفداران گرگانی هم فشار زیادی روی تیم ما می آوردند که ما هم از این فشار زیاد آسیب دیدیم و آنطور که باید خوب نبودیم. اشتباهات بسیار زیادی در طول بازی انجام دادیم.

او ادامه داد: فشار زیاد طرفداران تمرکز تیم ما را بهم ریخته و بعد از کوارتر اول هم در کوارتر دوم صمد چهار خطایی شد که دست و بال ما را بست. در مجموع خوب بازی نکردیم، خوب تیمم را رهبری نکردم و از این پس باید روز به روز کیفیت خود را بالاتر ببریم. پتانسیل بازیکنان و تیم ما خیلی بیشتر از این ها است.

هاشمی در واکنش به بسته بودن دست تیم مهرام در پست پنج به دلیل مصدومیت حامد سهراب نژاد، گفت: خیر اینطور نیست. ما پنج بازیکن دیگر داریم که باید یاد بگیرند تحت هر شرایطی بازی نمایند.

او در خصوص شکست دادن دو تیم بدون شکست لیگ (پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان) نیز گفت: فعلا تا سرانجام لیگ زمان زیادی باقی است و شاید یک مصدومیت کار هر تیمی را سخت تر کند. باید کوشش نموده و فعلا بجنگیم.

سرمربی تیم مهرام تهران با اشاره به عملکرد خوب صمد نیکخواه بهرامی در کوارتر سرانجامی بازی گفت: او نشان داد که بازیکن بزرگی و پس از بازگشتش به بازی خوش درخشید. در مجموع اما سایر بازیکنان ما نیز در نبود او خوب بازی کردند.

اوهمچنین درباره حواشی سرانجام بازی گفت: اینجا سالن امن آزادی است و چنین اتفاقاتی رخ می داد! امیدوارم مسئولین بیش از این ها به زیر ساخت های بسکتبال توجه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 264

به "هاشمی: بردیم ولی از عملکرد تیم راضی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: بردیم ولی از عملکرد تیم راضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید