نصف دوپینگ کرونایی شد! ، تجربه کمدی، فانتزی حجازی فر در تلویزیون

به گزارش ارانیوز، سریال نوروزی شبکه سه که بتازگی روز های پایانی تصویربرداری خود را در تهران پشت سر گذاشته است بخاطر جلوگیری از شیوع کرونا مجبور به ضبط نکردن 15 قسمت از سریال شد.

نصف دوپینگ کرونایی شد! ، تجربه کمدی، فانتزی حجازی فر در تلویزیون

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، شبکه سه سیما که در نهایت پس از کش و قوس های فراوان، سریال دوپینگ را به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی برای نوروز 99 آماده کرده است، ادامه ضبط این سریال بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با تغییراتی همراه شد.

بنا بر این گزارش، این سریال که در ابتدا قرار بود در 30 قسمت آماده پخش شود، اما به دلیل شیوع کرونا تنها 15 قسمت از سریال که تصویربرداری شده نوروز روی آنتن می رود و ادامه تصویربرداری بعد از اینکه شرایط فراهم شود، آغاز خواهد شد.

گفتنی است، رضا مقصودی کارگردان فیلم سینمایی خجالت نکش به عنوان اولین تجربه تلویزیونی خود، کارگردانی سریال را بر عهده دارد و از حضور بازیگرانی چون هادی حجازی فر بهره میبرد.

رضا مقصودی پیشتر و همراه با سیدامیر پروین حسینی در مقام تهیه کننده فیلم سینمایی خجالت نکش را ساخته بود که بهار سال گذشته به نمایش عمومی درآمد، همچنین مقصودی نویسنده سریال های ساختمان 85 و گمشدگان نیز بوده است و فیلمنامه پینگ پنگ را هم با همکاری افرا جورابلو نوشته است.

این سریال از یک فروردین ساعت 20:45 از شبکه سه پخش خواهد شد. شبنم مقدمی ،الناز حبیبی، نیما شعبان نژاد و محمد بحرانی در کنار حجازی فر از بازیگران نقش اصلی این سریال هستند. و درباره موضوع سریال هم باید گفت، دوپینگ مضمونی کمدی - فانتزی دارد و فیلمنامه آن نیز توسط خود رضا مقصودی به نگارش درآمده است، قصه این سریال تلویزیونی که در سکوت خبری تصویربرداری شد درباره دو نوزادی است که زمان تولد همزمان به دنیا می آیند و با چالش هایی روبه رو می شوند که حتی آینده آنها را در بر می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 550

به "نصف دوپینگ کرونایی شد! ، تجربه کمدی، فانتزی حجازی فر در تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصف دوپینگ کرونایی شد! ، تجربه کمدی، فانتزی حجازی فر در تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید