نخستین هتل سنتی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران، نخستین هتل سنتی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر شنبه با حضور مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری و... افتتاح شد.

نخستین هتل سنتی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاح این پروژه گردشگری گفت: چهارمحال و بختیاری در راستا جدید توسعه گردشگری قرار گرفته است.

خدابخش مرادی مطرح نمود: چهارمحال و بختیاری به واسط داشتن جاذبه های بدیع گردشگری و وجود آب و هوای خنک مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

وی گفت: توسعه زیر ساختها باید در استان چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری مورد توجه بیشتر قرار گیرد تا ارائه خدمات به مسافران و گردشگران به نحو مطلوب انجام گردد.

وی بیان نمود: توسعه راه ها در استان چهارمحال و بختیاری در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفته است که با توسعه راه های این استان زمینه ورود مسافر و گردشگر بیشتر به استان فراهم می گردد.

هتل سنتی چهارمحال و بختیاری دارای 25 اتاق است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: خانه آزاده چالشتر به بخش خصوص واگذار و این مرکز به یک هتل سنتی تبدیل شده است.

بهمن عسگری ادامه داد: زیر بنای این هتل سنتی یک هزار و 200 متر است که دارای 25 اتاق است.

وی گفت: کوشش های بسیاری برای توسعه گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری شده است و بهره برداری از این مرکز اقامتی زمینه توسعه گردشگری منطقه را شتاب می دهد.

مرتضی رحمانی موحد گفت: هم اکنون توسعه زیرساختهای گردشگری از جمله افزایش مراکز اقامتی در استان مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 461

به "نخستین هتل سنتی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین هتل سنتی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید