موانع پیش روی کارگاه های صنایع دستی سنندج رفع می شود

به گزارش ارانیوز، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج ، گفت: موانع و مسائل پیش روی هنرمندان و فعالان کارگاه های صنایع دستی این شهرستان به منظور حرکت در جهت رونق تولید، بررسی و رفع می شود.

موانع پیش روی کارگاه های صنایع دستی سنندج رفع می شود

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، پیام مجیدی روز دوشنبه 13 دی ماه 1400 در بازدید از کارگاه های صنایع دستی سنندج و روستای نوره این شهرستان، گفت: سنندج دارای ظرفیت های زیادی در حوزه صنایع دستی است که می توان با برنامه ریزی درست گامی مثبت برای اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری در شهرستان برداشت.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج، اضافه کرد: روستای ننله یکی از روستاهای پیروز در حوزه صنایع دستی سنندج است که با راه اندازی کارگاه های متعددی از جمله کارگاه البسه محلی، گلیم بافی، قالی بافی، ارغوان بافی، نازک کاری، خراطی و چرم دوزی، برای بیش از 26 نفر شغل ایجاد کرده است.

او مطرح نمود: برای تسهیل در ارائه تسهیلات به فعالان این حوزه از طریق بانک های عامل، پیگیری های لازم انجام می شود تا بتوانیم بیش از پیش شاهد رونق و فروش تولیدات صنعت گران در شهرستان باشیم.

مجیدی توسعه صنایع دستی شهرستان را راه کاری مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار مطرح نمود و گفت: حمایت از تولیدکنندگان واقعی و رفع موانع پیش روی فعالان صنایع دستی را وظیفه خود می دانیم و با جدیت، پیگیر آن هستیم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج بیان داشت: با توجه به استقبالی که از صنایع دستی سنندج می شود امید است بتوانیم در توسعه کارگاه های صنایع دستی و به تبع آن ایجاد اشتغال پایدار پیروز باشیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1681

به "موانع پیش روی کارگاه های صنایع دستی سنندج رفع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موانع پیش روی کارگاه های صنایع دستی سنندج رفع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید