مقایسه هیوندای i10 با خودروهای هم رده

به گزارش ارانیوز، پراید و پژو در ایران نماد خودروهای شهری محسوب می شوند که البته به ناچار به وسیله خانواده های متعددی برای مسافرت های جاده ای نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از طرفی باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از خودروهای کاملاً شهری مانند ماتیز یا ام وی ام 110 یا اسمارت در ایران با مشکلاتی همراه است و به همین علت مقرون به صرفه ترین و کوچک ترین خودروهای فراگیر در ایران باید حداقل ابعادی در سگمنت B (مانند پژو 206 و پراید) داشته باشند.

مقایسه هیوندای i10 با خودروهای هم رده

از طرف دیگر مصرف نمایندگان ایرانی کیفیت و شرایط عرضه خودروهای چینی را تجربه نموده اند و با قدمت و کیفیت ساخت خودروهای داخلی نیز آشنایی دارند و به همین علت است که خریداران زیادی در پی محصولات روز دنیا در بازار ایران هستند و در این شرایط با انتخاب های غیرچینی مدرن و ارزانی از جمله رنو سیمبل، هیوندای i10 و میتسوبیشی میراژ روبرو می شویم. در این مطلب به مقایسه هیوندای i10 با میتسوبیشی میراژ و کیا پیکانتو می پردازیم و نقاط ضعف و قدرت هر یک را آنالیز می کنیم.

مقایسه هیوندای i10 با میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ با ظاهر نه چندان خوب و امکانات پایینی وارد بازار شد. از طرفی مصرف سوخت این خودرو پایین است، کابین آن راحت است، پیشرانه این خودرو عملکرد خوبی دارد، کیفیت ساخت آن بسیار خوب است و قیمت آن نسبت به رقبا بسیار بهتر است. این خودرو می تواند یکی از رقبای سرسخت هیوندای i10 محسوب گردد و در بسیاری از زمینه ها از هیوندای پیشی بگیرد.

با مقایسه هیوندای i10 با میتسوبیشی میراژ شاید بتوان گفت یکی از مسائل هیوندای i10 کابین کوچک آن است اما به لطف تا کردن جایگاه های عقب و قابلیت های ایمنی قابل قبول می توانیم با هیوندای i10 به سفرهای برون شهری برویم و این خودرو می تواند با وجود قدرت و شتاب نه چندان خوب خود، در جاده ها هندلینگ مناسبی داشته باشد و با ترمزهای قدرتمند خود حداقل های یک سفر برون شهری امن را برآورده کند.

قابل ذکر است که خدمات پس از فروش محدود، بازار دست دوم ضعیف و قیمت بالای میتسوبیشی میراژ از جمله نکاتی است که بسیاری از خریداران را به سمت محصولات دیگر می کشاند.

بیشتر بخوانید: مقایسه میتسوبیشی میراژ با خودروهای هم رده

مقایسه هیوندای i10 با کیا پیکانتو

هیوندای i10 از نظر بسیاری از خریداران از جنبه زیبایی با کیا پیکانتو برابر است اما از جنبه کیفیت به نظر می رسد کیا پیکانتو بهتر عمل نموده است. هیوندای i10 و کیا پیکانتو از نظر رنگ بندی، ارگونومی کابین و راحتی اتاق در سطح خوبی قرار گرفته اند و امتیاز یکسانی کسب می نمایند.

با مقایسه هیوندای i10 با کیا پیکانتو در بخش آپشن ها می توان نتیجه گرفت که عملکرد هیوندای i10 بسیار ضعیف است و کیا پیکانتو در این بخش امتیاز بهتری می گیرد. این دو خودرو در بخش راحتی، هندلینگ و سواری شباهت های بسیاری به یکدیگر دارند و می توان هرکدام از آن ها را انتخاب خوبی محسوب کرد.

بااین حال بسیاری از خانواده ها به علت فضای باز کم و نفوذ صدای موتور به داخل کابین از کیا پیکانتو دل خوشی ندارند و به برند، طراحی روز، مصرف سوخت و رانندگی راحت درون شهر اهمیت می دهند. به همین علت شاید خرید کیا پیکانتو برای این افراد چندان رضایت بخش نباشد. باید به این افراد بگوییم که هیوندای i10 به عنوان تنها خودروی یک خانواده کوچک می تواند انتخاب خوبی باشد و بعید است چنین مشتریانی از انتخاب این خودرو پشیمان شوند. شاید بد نباشد که برای تصمیم گیری بهتر، نگاهی هم به مطلب مقایسه کیا پیکانتو با خودروهای هم رده داشته باشید.

جمع بندی

امیدواریم که این مقایسه هیوندای i10 با رقبایش توانسته باشد اطلاعات خوبی از این خودروها و ارزش خرید هر کدام در اختیارتان قرار دهد. شما می توانید با مراجعه به بخش آگهی های خودرو در سایت خبرنگاران از آخرین قیمت خرید و فروش هیوندای i10 آگاه شوید.

نظر شما درباره این خودرو چیست؟ نظرات و تجربیات خودتان را به وسیله بخش دیدگاه ها با ما و سایر خوانندگان بلاگ خبرنگاران در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1804

به "مقایسه هیوندای i10 با خودروهای هم رده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه هیوندای i10 با خودروهای هم رده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید