محرومیت از بازی خانگی در صورت حضور تماشاگران در سالن

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران، سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال در حال برگزاری است و فردا در هفته ششم مسابقات 7 ملاقات برگزار خواهد شد. رقابت های لیگ برتر والیبال تحت شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می گردد اما در بعضی از سالن ها شاهد حضور تماشاگران هستیم.

محرومیت از بازی خانگی در صورت حضور تماشاگران در سالن

نادر انصاری دبیر سازمان لیگ در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره مشخص تکلیف حضور تماشاگران در سالن مسابقات والیبال گفت: هنوز نامه رسمی و مکتوب برای حضور تماشاگران در سالن به ما ابلاغ نشده است. به هر تیم مجوز حضور 15 نفر به عنوان عوامل و میهمانان (اسپانسرها، مدیران باشگاه ها و ...) داده ایم.

وی تاکید نمود: البته اگر تیم میهمان از 15 نفر خود نخواهد استفاده کند می تواند در صورت توافق به تیم حریف سهمیه خود را بدهد که البته این با توافق دو طرف انجام پذیر است.

دبیر سازمان لیگ والیبال در پاسخ به این سوال که اگر تیمی خلاف دستورالعمل ها اقدام کرد، واکنش شما چیست، گفت: اگر اثبات گردد که تیم ها خلاف دستورالعمل از تماشاگران استفاده نموده اند و اثبات گردد که تعداد نفرات بیش از حد مجاز و به عنوان تماشاگر در سالن حاضر شده اند آنها را یک یا دو بازی خانگی محروم خواهیم کرد.

انصاری اضافه نمود: ملاک ما برای تصمیم گیری، گزارش ناظر بازی است. نیروهای انتظامی در هر شهر باید همکاری لازم را داشته باشند و این نیروی انتظامی است که طبق فهرست 15 نفره نباید اجازه ورود افراد خارج از فهرست را به داخل سالن بدهد و این وظیفه ناظر نیست. ناظر نمی تواند مانع ورود افراد به سالن گردد و ملاک تصمیم گیری ما گزارش ناظر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1599

به "محرومیت از بازی خانگی در صورت حضور تماشاگران در سالن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت از بازی خانگی در صورت حضور تماشاگران در سالن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید