ماهانه 50 میلیارد تومان صرف نگهداری و پرداخت حقوق پرسنل کهریزک می گردد ، هزینه نگهداری هر مددجو 10 میلیون تومان

به گزارش ارانیوز، مدیرعامل موسسه کهریزک درباره هزینه نگهداری و پرداخت حقوق ماهانه به پرسنل کهریزک شرح داد.

ماهانه 50 میلیارد تومان صرف نگهداری و پرداخت حقوق پرسنل کهریزک می گردد ، هزینه نگهداری هر مددجو 10 میلیون تومان

به گزارش خبرنگاران، حمید قبادی دانا مدیرعامل موسسه کهریزک گفت: هزینه نگهداری و پرداخت حقوق به پرسنل کهریزک ماهانه 50 میلیارد تومان است.

او با اشاره به اینکه آسایشگاه کهریزک به 3 گروه از توان خواستار خدمت رسانی می نماید، اظهار کرد: گروه اول افرادی هستند که مجهول الهویه هستند. گروه دوم افرادی هستند که خانواده دارند اما هیچ ارتباطی با خانواده خود ندارند و حتی بعضی از آنها شناسنامه هم ندارند که تعداد آنها هم کم نیست و تعدادشان به 400 نفر می رسد و گروه سوم کسانی هستند که خانواده دارند اما امکان رسیدگی ندارند.

وی توضیح داد: موسسه کهریزک طی این سال ها خدماتی را در دو آسایشگاه کهریزک تهران و البرز ارائه نموده که هم اینک در آسایشگاه کهریزک مرکز ارائه خدمات به افراد مبتلا به اوتیسم راه اندازی شده است که 64 نفر در این مجموعه نگهداری می شوند که سال گذشته با کوشش اجرا شده 5 نفر از 64 نفر در مدارس عادی مشغول به تحصیل شدند.

قبادی دانا با بیان اینکه در حال حاضر هزینه نگهداری هر مددجو 10 میلیون تومان محاسبه شده است، گفت: از این مقدار سازمان بهزیستی 2 میلیون تومان را تحت عنوان یارانه به حساب مراکز از جمله آسایشگاه کهریزک واریز می نماید.

مدیرعامل موسسه کهریزک گفت: یکی از برنامه هایی که در دستور کار قرار گرفته، راه اندازی کلینیک اختلافات شناختی است که در این زمینه طرحی تدوین شده تا بتوانیم کلینیکی را در این خصوص در کهریزک راه اندازی کنیم. ضمن اینکه میانگین سنی افراد دچار اختلالات شناختی در کشور در حال کاهش است.

وی به راه اندازی مهدهای سالمندی در کنار توسعه و اجرای طرح مراقبت در منزل اشاره نمود و گفت: بنیاد مستضعفان می تواند در اجرای این طرح ها کهریزک را همراهی کند تا بتوانیم در تهران و سایر استانها این طرح را به صورت پایلوت اجرایی کنیم.

قبادی دانا ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که می توانیم همکاری مشترکی را با بنیاد مستضعفان داشته باشیم، مسئله سرمایش و گرمایش ساختمان های کهریزک است که امیدواریم در این زمینه ریاست بنیاد مستضعفان همکاری لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزینه نگهداری و پرداخت حقوق به پرسنل در آسایشگاه کهریزک ماهانه 50 میلیارد تومان محاسبه شده است، گفت: تمام هزینه های آسایشگاه کهریزک به وسیله خیرین تامین می گردد و این آسایشگاه هیچ وابستگی ای به یاری های دولتی ندارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1854

به "ماهانه 50 میلیارد تومان صرف نگهداری و پرداخت حقوق پرسنل کهریزک می گردد ، هزینه نگهداری هر مددجو 10 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهانه 50 میلیارد تومان صرف نگهداری و پرداخت حقوق پرسنل کهریزک می گردد ، هزینه نگهداری هر مددجو 10 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید