غلامی: حریف قَدَری از کانادا در پیش دارم، اما من تکنیکی ترم

به گزارش ارانیوز، سالار غلامی لژیونر بوکس ایران سال گذشته با عقد قراردادی سه ساله به تیم تایتل فایت کانادا پیوست تا در وزن 89 کیلوگرم برای این تیم در مسابقات لیگ حرفه ای بوکس دنیا به میزبانی شهر تورنتو بازی کند.

غلامی: حریف قَدَری از کانادا در پیش دارم، اما من تکنیکی ترم

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سالار غلامی لژیونر بوکس ایران که سال گذشته با عقد قراردادی سه ساله به تیم تایتل فایت کانادا پیوست تا در وزن 899 کیلوگرم برای این تیم در مسابقات لیگ حرفه ای بوکس دنیا به میزبانی شهر تورنتو بازی کند، در رقابت نخست خود در این لیگ توانست برابر حریفی از مکزیک پیروز گردد، اما پس از آنکه دچار مصدومیت شد به ایران بازگشت تا مراحل درمانش را سپری کند.

غلامی این روزها پس از رهایی از مصدومیت زیر نظر پدرش پرویز غلامی(مربی بوکس و از قهرمانان سابق این رشته) تمرینات سختی را می گذراند تا بزودی بعد از چند ماه به کانادا بازگردد و بازی دومش را در لیگ دنیای بوکس حرفه ای برگزار کند.

این بوکسور کرمانشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در مورد ملاقاتی که ظرف یک ماه آینده با حریف سیاه پوست کانادایی در مسابقات لیگ دنیای بوکس حرفه ای دارد، اظهار کرد: این حریف تا به امروز نزدیک به شش تا هفت بازی را در مسابقات لیگ دنیای برگزار نموده و عملکرد خوبی نیز داشته است.

وی اضافه نمود: بر اساس بررسیی که از بازی های این ورزشکار آفریقایی الاصل داشته ام، بوکسور بسیار قدرتمند و مهاجمی است، اما سطح تکنیک من بالاتر است.

غلامی اضافه نمود: قطعاً این بوکسور نیز بازی های من را بررسی نموده و هر دو با این امید به میدان خواهیم آمد که قابلیت های یکدیگر را خنثی کنیم و پیروز رقابت باشیم، لذا ملاقات سختی خواهم داشت.

وی در ادامه مطرح نمود: مسئولان باشگاهم (فایتل تایت) در نظر دارند تا پس از بازگشتم به کانادا و پیش از برگزاریرقابتم با این بوکسور کانادایی، چند بوکسور را که سبک بازی مشابهی با این ورزشکار دارند را از کشورهای دیگر به کانادا بیاورند تا به عنوان حریف تمرینی با آنها تمرین و مسابقه داشته باشم.

لژیونر بوکس ایران در ادامه گفت: پس از آنکه مراحل مصدومیتم طی شد، تمرینات بدنسازی و تکنیکی خوبی را در ایران داشته ام و سطح آمادگی ام از همواره بهتر است. ظرف چند روز آینده به کانادا بازخواهم گشت و تا زمان برگزاری ملاقات دومم حدود چهار تا پنج جلسه دیگر را با حریفان تمرینی، تمرین می کنم.

منبع: خبر فوری
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 521

به "غلامی: حریف قَدَری از کانادا در پیش دارم، اما من تکنیکی ترم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامی: حریف قَدَری از کانادا در پیش دارم، اما من تکنیکی ترم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید