عزتی، دبیر شورای عالی فنی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی شد

به گزارش ارانیوز، طی حکمی از سوی یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، حسین عزتی به عنوان دبیر شورای عالی فنی این فدراسیون منصوب و مشغول به کار شد.

عزتی، دبیر شورای عالی فنی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، طی حکمی از سوی یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، حسین عزتی به عنوان دبیر شورای عالی فنی این فدراسیون منصوب و مشغول به کار شد.

در حکم نامبرده آمده است:

نظر به تعهد، تجارب و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ، به عنوان دبیر شورای عالی فنی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی منصوب می گشت.

لازم است با سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر و کوشش در انجام امور محوله با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه تمام امکانات به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام امور محوله کوشا باشید.

عزتی یکی از اساتید با سابقه ورزش های رزمی کشورمان است که علاوه بر پایه گذاری رشته اصیل ایرانی آذران رزم، ریاست آرنیس ایران، خاورمیانه و شرق اروپا را نیز بر عهده دارد.

وی همچنین با عضویت در هیئت اجرایی فدراسیون جهانی آرنیس، به عنوان یک ایرانی تاثیرگذار در تصمیمات این تشکیلات در سطوح بین المللی، قاره ای و جهانی نقش دارد.

آرنیس به عنوان ورزش اول کشور فیلیپین، یکی از رشته های معتبر رزمی است که با قدمتی چند صد ساله، در نهادهای معتبر بین المللی همچون شورای المپیک آسیا عضویت دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 871

به "عزتی، دبیر شورای عالی فنی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزتی، دبیر شورای عالی فنی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید