طراحی استخر در حیاط خانه 140 متری با طراحی بسیار زیبا

به گزارش ارانیوز، باغچه های سرسبز، طراحی شیک و ظریف و پنجره های عظیم شیشه ای, چیزهای هستند که در این خانه به زیباترین شکل ممکن اجرا شده اند. طراحی استخر در حیاط این خانه 140 متری، بگونه ای است که در مرکز کانونی و توجه دکوراسیون و طراحی خانه قرار گرفته زیرا از تمام زوایا از داخل خانه قابل رویت است. در نواحی شرقی، جنوبی و مرکزی کشورمان، که با بهار و تابستان های بسیار گرم و شرجی روبرو هستیم، وجود چنین استخرهایی می تواند یک موضوع کاملا ضروری و لازم بنظر برسد، تصور کنید در خاتمه یک روز گرم و سخت کاری، غوطه ور شدن در آب خنک و نوشیدن لیموناد سرد آن هم در استخر خصوصی خودتان، چه لذتی خواهد داشت. اگر شما هم ایده ساخت استخر را در ذهن خود می پرورانید، مدل زیر می تواند نمونه جالبی برای ایده گیری باشد.

طراحی استخر در حیاط خانه 140 متری با طراحی بسیار زیبا

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a3 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید در تمام قسمت های این خانه 140 متری از عناصر طبیعی استفاده شده و با پنجره های عظیم و سرتاسری سعی شده تا فضای بیرون از خانه یعنی حیاط و باغچه نیز دقیقا جزئی پیوسته و متصل با فضای داخل خانه باشند. پنجره های شیشه ای این خانه تقریبا دورتادور حیاط را دربر دریافت که باعث می گردد اعضای خانواده دیدی همیشگی به باغچه پوشیده شده با چمن و درختان عظیم و گیاهان جنگلی داشته باشند. فضای داخلی خانه هم به رنگ سفید انتخاب شده تا فضای سبز و آبی حیاط، به داخل خانه کشیده گردد و تضادی جالب در دکوراسیون کلی ایجاد کند. البته پنجره های عظیم بغیر از فراهم کردن دیدی وسیع، هوای مرطوب و گرم داخل خانه را به بیرون نیز راهنمایی می نماید.

طراحی استخر در حیاط

منبع: اتاق
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1003

به "طراحی استخر در حیاط خانه 140 متری با طراحی بسیار زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی استخر در حیاط خانه 140 متری با طراحی بسیار زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید