صدور 75 موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از صدور 75 موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری در استان اطلاع داد.

صدور 75 موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

مرتضی آبدار ضمن اعلام این خبر، گفت: پروژه های سرمایه گذاری گردشگری پیروز به اخذ موافقت اصولی در سال 98 در حال طی مراحل اخذ مجوز اجرا هستند.

وی به اشتغال مستقیم پیش بینی شده درنتیجه اجرای این پروژه ها اشاره نمود و گفت: بر اساس پروژه های ارائه شده سرمایه گذاری و توسعه حوزه گردشگری استان فرصت شغلی به میزان 2132 نفر در راستای پیشبرد اهداف این پروژه ها، ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: در میان پروژه های پیروز به اخذ موافقت اصولی طی امسال، 10 پروژه به احداث هتل های چهار ستاره، سه ستاره، دوستاره و هتل آپارتمان در سطح استان در راستای توسعه و تقویت ظرفیت های گردشگری استان اختصاص یافته است.

آبدار در ادامه در مورد پروژه هایی که پیروز به کسب مجوز ایجادشده اند، گفت: آنالیز ها و مطالعات تخصصی از عوامل مهم انتخاب گزیده ای طرح های ارائه شده به منظور اخذ مجوز و اجرا است به همین دلیل طی سال جاری، هفت فقره مجوز ایجاد در شهرستان های آذرشهر، تبریز، جلفا، سراب، کلیبر، میانه و هریس صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی در سرانجام به میزان سرمایه گذاری پروژه های گردشگری استان اشاره نمود و گفت: حجم کل سرمایه گذاری پروژه های گردشگری آذربایجان شرقی در سال 98 مبلغی بالغ بر 647 میلیارد و 222 میلیون و 400 هزار تومان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 511

به "صدور 75 موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 75 موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید