صحبت های مجیدی نگران کننده است، باید برای استقلال چاره ای اندیشید

به گزارش ارانیوز، شاهین بیانی در مصاحبه با خبرنگاران به اتفاقات اخیر تیم فوتبال استقلال و صحبت های سرمربی این تیم در مورد مسائل تیمش اشاره کرد و گفت: حرف های مجیدی یک واقعیت بود. عجیب است با تغییراتی که در استقلال در سطح هیئت مدیره صورت گرفت، هنوز هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.

صحبت های مجیدی نگران کننده است، باید برای استقلال چاره ای اندیشید

این پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: اینکه چرا آقایان حتی حاضر نیستند در تمرین حضور پیدا کنند و حداقل یک دلگرمی به بازیکنان بدهند، برای همه عجیب است و حالا این روزها تنها بهانه همه این است که وزیر تغییر کند تا ببینند شرایط تازه چگونه خواهد بود.

بیانی در ادامه تأکید کرد: برای باشگاهی چون استقلال بسیار بد است که سرمربی به بازیکنانش پاداش بدهد و مدیران استقلال در خصوص این کار فقط سکوت کنند. بهتر است آنها کمی به خود بیایند و سریعتر کارهایی که مربوط به خودشان است را انجام دهند تا استقلال از این شرایط بحرانی بیرون بیاید.

وی ادامه داد: بازیکنان هم تا حدی می توانند این مسائل را تحمل کنند. مطمئناً آنها به عشق هواداران و به خاطر زحماتی که مجیدی این چند وقت کشیده، صبوری می کنند تا ببینند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما اگر با این فرایند پیش برویم، بعید است چند وقت دیگر مجیدی هم بتواند بازیکنان خود را آرام کند. بنابراین لازم است مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره چاره ای بیندیشند تا استقلال بتواند در ادامه راه بدون مشکل و با آرامش کامل به کارش ادامه دهد.

کاپیتان پیشین استقلال گفت: به یک دربی دیگر نزدیک می شویم. زمان زیادی تا این دیدار باقی نمانده است. استقلال نیاز به آرامش دارد تا بتواند این دیدار را با موفقیت به خاتمه رسانده و خود را به فینال جام حذفی برساند.

شاهین بیانی در خاتمه گفت: اگر قرار است به این تیم کمک نشود باید راحت این موضوع با مردم در میان گذاشته شود و اگر قرار است استقلال را از این شرایط بیرون بیاورند، باید هر چه زودتر این اتفاق رخ بدهد تا شاهد آرامش دوباره استقلال و حضور پرقدرت این تیم در بازی های پیش رو باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1436

به "صحبت های مجیدی نگران کننده است، باید برای استقلال چاره ای اندیشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های مجیدی نگران کننده است، باید برای استقلال چاره ای اندیشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید