سیستم مورد احتیاج برای اجرای Horizon: Zero Dawn تعیین شد

به گزارش ارانیوز، حدود یک هفته تا عرضه نسخه کامپیوتر Horizon: Zero Dawn فاصله داریم و سازندگان این بازی، مشخصات سیستم مورد احتیاج برای اجرای آن را اعلام نموده اند. اجرای Horizon: Zero Dawn به هیچ وجه احتیاجمند سخت افزاری عجیب و غریب نیست و این طور که به نظر می رسد، با نسخه کامپیوتر بسیار خوبی از این بازی طرف هستیم.

سیستم مورد احتیاج برای اجرای Horizon: Zero Dawn تعیین شد

دو سه هفته پیش بود که ضمن اعلام تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر Horizon: Zero Dawn، شاهد تریلری بودیم که از قابلیت های این نسخه می گفت. نسخه کامپیوتر این بازی قرار است قابلیت هایی تازه مختص کامپیوتر داشته باشد؛ مثل امکان اجرای بازی با نسبت تصویر فوق کشیده و نرخ فریم بالاتر. با این حال، نکته مهم تر شاید لیست بلند و بالایی از تنظیمات گرافیکی مختلف باشد. نسخه کامپیوتر Horizon: Zero Dawn امکان تنظیم و شخصی سازی گرافیک را تا حد زیادی ممکن می نماید.

در این میان هم دیروز شاهد بروزرسانی صفحه رسمی بازی روی دو فروشگاه استیم و اپیک گیمز استور بودیم. سیستم مورد احتیاج برای اجرای Horizon: Zero Dawn معین شده است.

می توانید در ادامه حداقل سیستم مورد احتیاج و سیستم پیشنهادی برای اجرای آن با بالاترین کیفیت را ببییند.

حداقل سیستم مورد احتیاج:

  • پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی
  • ویندوز 10 نسخه 64 بیتی
  • پردازنده: اینتل Core i5-2500 یا AMD FX 6300
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 780 یا AMD Radeon R9 290
  • حافظه: 8 گیگابایت رم
  • هارد دیسک: 100 گیگابایت فضا

سیستم پیشنهادی:

  • پردازنده: اینتل Core i7-4770 یا Ryzen 5 1500X
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1060 یا Radeon RX 580
  • حافظه: 16 گیگابایت رم

همانطور که می بینید، در مقایسه با کیفیت گرافیکی که Horizon: Zero Dawn ارایه می دهد، سیستم مورد احتیاج آن بسیار پایین تر از آنچه تصور می کردیم به نظر می رسد.

بدون شک می توانیم از دیدگاه اجرا، بازی را کمی با نسخه کامپیوتر Death Stranding هم مقایسه کنیم، چون هر دو از یک موتور پایه یکسان استفاده می نمایند. البته سیستم مورد احتیاج Death Stranding از هورایزن بالاتر بود، که می توانیم آن را به گرافیک بهترش نسبت دهیم.

استودیوی کوجیما پروداکشنز برای راه اندازی Death Stranding روی کامپیوتر به بهینه ترین شکل ممکن، تغییرات متعددی روی موتور پایه اعمال نموده بودند و نتیجه آن را هم به خوبی در نسخه نهایی دیدیم. احتمال اینکه این تغییرات و پیشرفت ها به سازندگان اصلی موتور پایه Decima هم ارایه شده باشند تا در نسخه کامپیوتر Horizon: Zero Dawn استفاده شوند، به هیچ وجه کم نیست. مطمئنا می توانیم انتظار نسخه کامپیوتر بسیار خوبی را از Horizon: Zero Dawn داشته باشیم.

نسخه کامپیوتر Horizon: Zero Dawn هشت روز دیگر روی استیم و اپیک گیمز استور عرضه می گردد.

  • تریلر و جزییات نسخه کامپیوتر Horizon: Zero Dawn
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 844

به "سیستم مورد احتیاج برای اجرای Horizon: Zero Dawn تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم مورد احتیاج برای اجرای Horizon: Zero Dawn تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید