سومی شاگردان یوسف کرمی در تکواندوی جام باشگاه های اروپا

به گزارش ارانیوز، تیم یاسترب با سرمربیگری یوسف کرمی تکواندوکار سابق تیم ملی ایران پیروز به کسب سه مدال طلا، چهار نقره، شش برنز و کسب مقام سومی در رده سنی امید هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه های اروپا شد.

سومی شاگردان یوسف کرمی در تکواندوی جام باشگاه های اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان قیمت اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، هشتمین دوره رقابت های تکواندوی جام باشگاه های اروپا 2020 از 21 تا 25 نوامبر (یکم تا پنجم آذرماه) توسط باشگاه یاسترب و کارلواتس با حضور 818 تکواندوکار در قالب 153 تیم از 42 کشور برگزار گردید.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا این مسابقات بعد از 10 ماه تعطیلی در رشته تکواندو برگزار گردید و هوگوپوشان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند اما نکته قابل توجه حضور 15 تکواندوکار المپیکی در این رویداد بود.

تیم یاسترب در رده سنی خردسالان با کسب یک مدال طلا، دو نقره و سه برنز پیروز به کسب عنوان دومی شد؛ در رده سنی نوجوانان دو مدال طلا در گروه دختران و پسران بدست آمد و با توجه به سهمیه ای که این رقابت ها داشت با کسب این دو نشان، جواز حضور در مسابقات قهرمانی اروپا 2021 را اخذ کردند.

این تیم در رده سنی امید (کمتر از 21 سال) دو مدال طلا، یک نقره و مقام سومی را کسب کرد.

در رده سنی بزرگسالان نیز یک مدال طلا و پنج نقره بدست آمد که با احتساب یک سهمیه از قبل، هفت سهمیه برای کرواسی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی اروپا (چهار وزن المپیکی) سال 2021 به میزبانی بوسنی کسب شد.

در سرانجام این رقابت ها تیم ملی کرواسی با کسب شش مدال طلا، سه نقره و شش برنز در صندلی قهرمانی ایستاد، سارایوو با پنج مدال طلا، سه نقره و یک برنز در رده دوم نهاده شد؛ هانکوک با پنج مدال طلا، سه نقره و یک برنز رده سومی را خود اختصاص داد، ترکیه با چهار مدال طلا، دو نقره و دو برنز در مقام چهارم نهاده شد و باشگاه یاسترب با سه مدال طلا، چهار نقره و شش برنز پنجم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1040

به "سومی شاگردان یوسف کرمی در تکواندوی جام باشگاه های اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومی شاگردان یوسف کرمی در تکواندوی جام باشگاه های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید