سرمربی تیم ملی ووشو بانوان: می توانیم 3 طلای جهانی را تکرار کنیم

به گزارش ارانیوز، سرمربی تیم ملی ووشو بانوان در بخش ساندا گفت: باتوجه به شرایط خوب حاکم بر تیم ملی، می توانیم همانند گذشته از سه سهمیه خود در رقابت های جهانی سه مدال طلا کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی ووشو بانوان: می توانیم 3 طلای جهانی را تکرار کنیم

راضیه طهماسبی فر در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی ووشو بانوان در کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، از آمادگی خوب بانوان سانداکار برای حضور در رقابت های جهانی شانگهای چین اطلاع داد و اظهار کرد: تاکنون دو مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی را پشت سرگذاشته ایم و سومین مرحله اردو نیز از 9 شهریور در کرمانشاه شروع شده و تا هیجدهم این ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی دو مرحله دیگر اردو پیش رو داریم، بیان کرد: اردوی چهارم نیز از 22 شهریور تا هشتم مهر به میزبانی کرمانشاه خواهد بود و پس از آن پنجمین و آخرین مرحله اردو را در تهران برگزار می کنیم.

سرمربی تیم ملی ووشو بانوان ساندا افزود: سه بانوی سانداکار تیم ملی ووشو روز 24 مهر برای حضور در مسابقات جهانی 2019 راهی شانگهای چین خواهند شد.

وی بابیان اینکه بانوان سانداکار تیم ملی ووشو تا این مرحله اردوها و تمرینات خوبی داشته اند، افزود: باتوجه به اینکه در دوره های گذشته از سه سهمیه خود سه مدال طلا کسب کردیم، برای همین در این دوره هم انتظار این است که این قهرمانی ها را تکرار کنیم.

طهماسبی فر تاکید نمود: باشرایط فعلی حاکم بر اردوی تیم ملی و آمادگی بازیکنان می توانیم سه طلای جهانی خود را در ساندای بانوان تکرار کنیم.

وی یادآورشد: البته برای رسیدن به این هدف رقیبان سرسختی از کشورهای آسیای شرقی همچون چین، فیلیپین، ویتنام، مالزی و... داریم که راه را سخت می نماید، اما دست یافتنی است.

اردوی سوم تیم ملی ساندای بانوان با حضور شهربانو و الهه منصوریان و مریم هاشمی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی و چهار حریف تمرینی در آموزشگاه ووشو مریم هاشمی کرمانشاه درحال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 5

به "سرمربی تیم ملی ووشو بانوان: می توانیم 3 طلای جهانی را تکرار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی ووشو بانوان: می توانیم 3 طلای جهانی را تکرار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید