زندی: دوست دارم روزی در استقلال مربیگری کنم، مجیدی محبوب است و می تواند نتیجه بگیرد

به گزارش ارانیوز، فریدون زندی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر چه در حال حاضر در آلمان کار می کنم، اما دوست دارم روزی در استقلال مربیگری کنم.

زندی: دوست دارم روزی در استقلال مربیگری کنم، مجیدی محبوب است و می تواند نتیجه بگیرد

فریدون زندی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال بنا به دلایل مختلف چند هفته نتیجه نگرفته بود، اما در بازی با صنعت نفت آبادان سه امتیاز را گرفت. امیدوارم این تیم در چند هفته پایانی هم نتیجه بگیرد و به اهدافش برسد.

وی درباره عملکرد فرهاد مجیدی و آینده سرمربیگری او در استقلال توضیح داد: مجیدی بازیکن و کاپیتان استقلال بوده و بین طرفداران محبوب است. من با مجیدی هم بازی بودم و او را می شناسم. مجیدی می تواند در مربیگری پیروز باشد و در استقلال نتیجه بگیرد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به ناکامی این تیم برای کسب قهرمانی در سال های اخیر خاطر نشان کرد: تغییر و تحولات در استقلال زیاده بوده است. این مسئله در هر تیمی باشد باعث می گردد آن تیم در نتیجه گیری پیروز نباشد. امیدوارم استقلال به ثبات برسد و نتایجی بگیرد که باعث خوشحالی طرفداران گردد.

زندی در پاسخ به این پرسش که آیا تمایل دارد در استقلال مربیگری کند، گفت: گفته بودم آرزو دارم یک روز مربی استقلال شوم. در حال حاضر در تیم های پایه سن پائولی آلمان مربیگری می کنم، اما دوست دارم روزی شرایطی فراهم گردد که در استقلال مربیگری کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 827

به "زندی: دوست دارم روزی در استقلال مربیگری کنم، مجیدی محبوب است و می تواند نتیجه بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندی: دوست دارم روزی در استقلال مربیگری کنم، مجیدی محبوب است و می تواند نتیجه بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید