رونمایی تکنو از گوشی های نو سری اسپارک 8

به گزارش ارانیوز، گوشی Tecno Spark 8C جدیدترین گوشی هوشمند سری 8 اسپارک است که به صورت رسمی معرفی شده است.

رونمایی تکنو از گوشی های نو سری اسپارک 8

به گزارش خبرنگاران، در سپتامبر 2021، شرکت تکنو از Spark 8 رونمایی کرد. پس از آن گوشی Spark 8P در ماه اکتبر عرضه شد. سپس نوبت به Spark 8 Pro رسید که در ماه نوامبر معرفی گردید و در نهایت گوشی Spark 8T در ماه دسامبر به صورت رسمی معرفی گردید. اکنون گوشی نو Spark 8C با مشخصات گوشی های میان رده روانه بازار خواهد شد. از مشخصات کلیدی این دستگاه می توان به صفحه نمایش 90 هرتزی، چیپست Unisoc، باتری بزرگ و سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی اشاره نمود.

گوشی تکنو Spark 8C دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD است. این نمایشگر وضوح 1612 در 720 پیکسلی HD + و نرخ تازه سازی 90 هرتزی را ارائه می دهد. در بالای پنل جلویی، این گوشی به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و فلش LED مجهز شده است. این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 11 به همراه HiOS 7.6 اجرا می گردد.

سیستم دوگانه دوربین پنل پشتی گوشی تکنو Spark 8C دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. این دوربین به همراه یک لنز هوش مصنوعی و یک فلش LED ارائه می گردد. ماژول دوربین یک اسکنر اثر انگشت نیز در خود جای داده است. گوشی تکنو Spark 8C از ویژگی های عکاسی مانند افکت bokeh، تشخیص صحنه هوش مصنوعی، پانوراما، حالت HDR و AR Stickers پشتیبانی می نماید.

این گوشی بعلاوه قابلیت تصویربرداری تایم لپس 1080p را نیز ارائه می نماید. تایم لپس واژه ای انگلیسی است که معنای گذر زمان را می دهد. قابلیت time lapse دقیقا مقابل slow motion است. در اسلوموشن حرکات به صورت بسیار آهسته و در تایم لپس به صورت بسیار تند به نمایش درمی آیند. اگر بخواهیم تکنیکی تر به این موضوع نگاه کنیم تایم لپس روشی از فیلمبرداری است که در آن فرکانس ضبط فیلم در یک سکانس کمتر از فرکانس مشاهده شده در همان سکانس است و وقتی که نتیجه نهایی را می بینیم به نظرمان زمان با سرعت بسیار بیشتری می گذرد.

فهرست رسمی گوشی تکنو Spark 8C هیچ اطلاعاتی در خصوص پردازنده آن ندارد. برآورد هایی مبنی بر اینکه این دستگاه از چیپست Unisoc T606 استفاده می نماید، وجود دارد. این چیپست به همراه 2 یا 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می گردد. بعلاوه این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که به نظر می رسد از شارژ 10 واتی پشتیبانی می نماید.

گوشی تکنو Spark 8C با ویژگی های دیگری مانند صدای فراگیر DTS، رم پیشرفته، اسلات کارت microSD و NFC ارائه می گردد. این گوشی دارای طراحی چشمگیر پنل پشتی است و در رنگ های متعددی مانند Turquoise Cyan، Magnet Black، Iris Purple و Diamond Grey عرضه می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1684

به "رونمایی تکنو از گوشی های نو سری اسپارک 8" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی تکنو از گوشی های نو سری اسپارک 8"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید