رقم قرارداد احمد نوراللهی با شباب الاهلی امارات

به گزارش ارانیوز، نزدیکان احمد نوراللهی مدعی بودند این بازیکن پیشنهاد دو میلیون دلاری از الغرافه قطر دارد، اما نوراللهی روز سه شنبه 26 مرداد در امارات با شباب الاهلی قراردادی بست که مطابق آن برای سال اول یک میلیون و یک صد هزار دلار دستمزد می گیرد.

رقم قرارداد احمد نوراللهی با شباب الاهلی امارات

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

بعضی منابع ایرانی ارزش قرارداد او را یک میلیون و دویست هزار دلار و یک سایت اماراتی هم دریافتی سال اول او را با تمام افزودنی های احتمالی یک میلیون و سیصد هزار دلار ذکر نموده بودند، اما به گفته یک منبع مطلع که از ابتدا در جریان مذاکره مدیر برنامه تازه او با مدیران شباب الاهلی قرار داشت، احمد نوراللهی مبلغ یک میلیون و یکصد هزار دلار با باشگاه اماراتی قرارداد بسته که این مبلغ در سال دوم به یک میلیون و 400 هزار دلار می رسد. البته برای سال دوم رضایت طرفین هم شرط است.

گفته می گردد پیشنهادی که از قطر به دست نوراللهی رسیده بود برای سال اول 150 هزار دلار بیشتر بود و نوراللهی می توانست در قطر یک میلیون و دویست و پنجاه هزار دلار قرارداد ببندد، اما بنا به دلایلی، مدیر برنامه تازه او، نوراللهی را از رفتن به قطر منصرف کرد و قرارداد با شباب الاهلی امضا شد.

پرسپولیس امیدوار بود احمد نوراللهی را حفظ کند، اما نامه خداحافظی احمد و ساعتی بعد عکس او با پیراهن شماره 7 الاهلی به منزله کوچ احمد نوراللهی از پرسپولیس بود.

نوراللهی در حالی از پرسپولیس به لیگ امارات رفت که سال ها به علت استفاده اماراتی ها از یک نام جعلی روی لیگ شان، حضور بازیکنان ایرانی در این کشور ممنوع بود، اما سال جاری نام لیگ امارات و سایر تورنمنت های این کشور تغییر نموده است و دیگر مانعی بر سر حضور بازیکنان ایرانی در امارات قرار ندارد.

یک میلیون و یکصد هزار دلار با قیمت دیروز دلار در بازار آزاد، با 29 میلیارد و 500 میلیون تومان برابری می نماید. این در حالی است که گفته می گردد پرسپولیس قادر بود 9 میلیارد تومان مبلغ قرارداد، 3 میلیارد تومان آپشن های قابل وصول و 3 میلیارد تومان از طرف دو طرفدار متمول، 2 میلیارد تومان به وسیله اسپانسر پشت پیراهن (به شرط آن که نوراللهی هم جداگانه برای آن برند تبلیغ کند) به نوراللهی بپردازد که روی هم این مبالغ به 17 میلیارد تومان می رسید.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 28 مرداد 1400 بروزرسانی: 28 مرداد 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1465

به "رقم قرارداد احمد نوراللهی با شباب الاهلی امارات" امتیاز دهید

1 کاربر به "رقم قرارداد احمد نوراللهی با شباب الاهلی امارات" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم قرارداد احمد نوراللهی با شباب الاهلی امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید