دوقلوهای بهم چسبیده با دو حقوق مشغول به کار شدند

به گزارش ارانیوز، دوقلوهای بهم چسبیده هندی پیروز شدند نخستین شغل خود را بدست آورده و دو حقوق دریافت نمایند.

دوقلوهای بهم چسبیده با دو حقوق مشغول به کار شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از یاهو، دوقلوهای هندی با نام های سوهنا و موهنا پیروز شدند نخستین شغل خود ر در اداره برق بدست آورند.

این دوقلوکه از ناحیه کمر به هم چسبیده هستند هنگامیکه کوچک بودند به وسیله والدینشان در استان پنجاب رها شده و به تنهایی زندگی می کردند.

دوقلوهای19 ساله به عنوان برقکار در اداره دولتی مشغول به کار شده و شغل رویایی خود را خواهند داشت.

آنها می گویند از کودکی رها شده و طی سالهای گذشته در پناهگاه دولتی که برای بچه ها فقیر راه اندازی شده بود زندگی می کردند.

شرکت برق استانی پنجاب (PSPCL) به آنها شغلی را پیشنهاد داد که در آن هر یک از آنها حدود 10000 روپیه (100 پوند) در ماه حقوق دریافت می نمایند.

دوقلوها از دولت پنجاب به خاطر شناخت استعدادشان سپاسگزاری کردند.

لازم به ذکر است استعداد این دو به وسیله مسئولان هنگام بازدید از یک سایت جلب شده و همین موضوع سبب شد تا بتوانند پس از مدتی شغل دولتی خود را بدست آورند.

ونو پارساد، مدیر عامل اداره برق در این باره به روزنامه تلگراف گفت: این دوقلوها از نظر بدنی سالم هستند.بنابراین، تصمیم گرفتیم آنها را تحت سهمیه افراد معلول جذب کنیم.

معلمان پناهگاهی که پس از رها شدن نوزادان دو ماهه در آن پناهگاه بزرگ شدند، به خبرنگاران گفتند که این دو از سنین کودکی به تعمیر وسایل برقی علاقه نشان می دادند.

یکی از معلمان ناشناس گفت: آنها همواره سعی می نمایند تمام مسائل جزئی مربوط به برق و لوازم الکترونیکی را در موسسه رفع نمایند.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1669

به "دوقلوهای بهم چسبیده با دو حقوق مشغول به کار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوقلوهای بهم چسبیده با دو حقوق مشغول به کار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید