خبرنگاران کرونا، درآمد 70 درصد خانوارهای تهرانی را کاهش داد

به گزارش ارانیوز، تهران-خبرنگاران- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران بیان نمود: براساس نتایج موج دوم نظرسنجی دفتر مطالعات اجتماعی و ایسپا درباره کرونا، درآمد 70 درصد از خانوارهای تهرانی به سبب این بیماری کاهش یافته است.

خبرنگاران کرونا، درآمد 70 درصد خانوارهای تهرانی را کاهش داد

محمدرضا جوادی یگانه دوشنبه در حساب توییتر خود نوشت: نتایج موج دوم نظرسنجی دفتر مطالعات اجتماعی شهرداری و ایسپا درباره کرونا، 21 تا 24 اسفند، نشان می دهد درآمد 70 درصد از خانوارهای تهرانی به سبب کرونا کاهش یافته است.

وی افزوده: در کنار توصیه به ماندن در خانه، حمایت معیشتی خصوصا برای تهی دستان شهری لازم است.

همچنین معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در پیامی دیگر اظهارداشت: بر اساس دو نظرسنجی از مردم تهران در فاصله 12 تا 24 اسفند، میزان دسترسی مردم به اقلام بهداشتی و پیشگیری 9 درصد افزایش و بی اعتمادی به آمارهای رسمی در خصوص فوت و ابتلا به کرونا 14 درصد کاهش داشته است.

جوادی یگانه خاطرنشان کرد: نارضایتی از عملکرد نهادهای دولتی و عمومی در مدیریت کرونا 9 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگاران، موج اول نظرسنجی دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با همکاری ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران) طی روزهای 12تا 14 اسفندماه به صورت تلفنی انجام شد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تا به امروز 14 هزار و 991 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 853 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت نموده و 4 هزار و 996 نفر نیز بهبود یافته اند، در استان تهران تا به امروز 3هزار و 774 نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 564

به "خبرنگاران کرونا، درآمد 70 درصد خانوارهای تهرانی را کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا، درآمد 70 درصد خانوارهای تهرانی را کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید