حل مسائل ورزش در دستور کار نماینده مردم البرز

به گزارش ارانیوز، روز گذشته جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با دکتر حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ دیدار و گفت وگو کرد.

حل مسائل ورزش در دستور کار نماینده مردم البرز

به گزارش خبرنگاران البرز، دراین دیدار که با حضور مدیران شهرستانهای ساوجبلاغ و نظرآباد همراه بود، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز پیرامون پروژه های اجرای عمرانی و همچنین مسائل و مسائل در حوزه ورزش و جوانان با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت وگو کرد.

جانعلی در این دیدار گزارشی از پروژه های انجام شده در سطح استان و همچنین موانع و مسائل پیش روی ارائه نمود و خواستار حمایت های لازم برای تسهیل در فرایند تکمیل پروژه های نیمه تمام شد.

حدادی ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبرhttp://jamejamonline.irی به همگانی شدن ورزش در جامعه گفت: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، سلامت تن بعد از ایمان مهم ترین موهبت و نعمت الهى است و این را باید حفظ کرد بنابر این ما باید به نقش ورزش در رشد و اعتلای جامعه توجه بیشتری داشته باشیم.

نماینده مردم در مجلس گفت: استان البرز از ظرفیت بالایی در عرصه ورزش برخوردار است و خواستار برنامه ریزی و پیگیری هر چه بیشتر مدیرکل ورزش و جوانان در حوزه های مختلف ورزشی به ویژه توجه بیشتر به هیئت های ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و حرفه ای در این استان شد.

وی در ادامه ضمن تاکید به لزوم جایگاه ورزش در سلامت جسمی و روحی خانواده ها و خصوصا جوانان بیان کرد: تکمیل پروژهای نیمه تمام باید با جدیت بیشتر پیگیری و تکمیل شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1420

به "حل مسائل ورزش در دستور کار نماینده مردم البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مسائل ورزش در دستور کار نماینده مردم البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید