جزئیات تازه از بستری شدن ابوالفضل پورعرب در بیمارستان

به گزارش ارانیوز، ابوالفضل پورعرب در خصوص آخرین جزئیات بستری شدن اش در بیمارستان گفته است که به خاطر آسیب دیدگی یکی از پاهایش مجبور به بستری شده است. اما تاکید نموده که مشکل خاصی ندارد و فعلا حال اش مساعد است.

جزئیات تازه از بستری شدن ابوالفضل پورعرب در بیمارستان

خبرنگاران | روز گذشته بود که بعضی رسانه ها و سایت های داخلی مدعی شدند که بیماری صعب العلاج ابوالفضل پورعرب بار دیگر بازگشته است و اکنون حال مساعدی ندارد. اما پس از چند ساعت این بازیگر سینما ادعای بازگشت سرطان اش را رد کرد و گفت که مشکل دیگری برای او پیش آمده است.

به گزارش خبرنگاران ، ابوالفضل پورعرب در تبادل نظر با رسانه ها در خصوص آخرین جزئیات از بستری شدن اش در بیمارستان گفته است که به خاطر آسیب دیدگی یکی از پاهایش مجبور به بستری شدن در بیمارستان شده است. اما تاکید نموده که مشکل خاصی ندارد و فعلا حال اش مساعد است.

پورعرب در خصوص زمان مرخص شدن از بیمارستان هم شرح داده است که در دو سه روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد. او متولد یک تیر ماه 1340 است و نخستین بار تحت عنوان دستیار کارگردان در پروژه سارق و نویسنده و وارد سینما شد.

در حوزه بازیگری نیز او نخستین بار نقش کوتاهی در فیلم زخمه گرفت. در نهایت نیز با بازی در فیلم سینمایی عروس توانست به معروفیت برسد و در دهه هفتاد نقش های زیادی برعهده بگیرد.

منبع: فرادید
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1876

به "جزئیات تازه از بستری شدن ابوالفضل پورعرب در بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تازه از بستری شدن ابوالفضل پورعرب در بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید