فریبا نادری : زنان شوهردار از من می ترسند! ، کاری با شوهرانشان ندارم !

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران: تفریبا نادری بازیگر زن مشهور صدا و سیما درباره فکری که خانم های شوهردار درباره اش می نمایند صحبت کرد.

فریبا نادری : زنان شوهردار از من می ترسند! ، کاری با شوهرانشان ندارم !

فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 در تهران، بازیگر است. فریبا نادری فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد . فریبا نادری از جلوی دوربین فعالیت خود را آغاز کرد سپس فریبا نادری بعد از ازدواج با یک کارگردان سر زبان ها افتاد. فریبا نادری برای بار دوم ازدواج نموده و حالا یک دختر هم دارد.

به گزارش خبرنگاران،صحبت های بسیار عجیب و متفاوت فریبا نادری درباره تصوری که خانم های ایرانی از او دارند و فکر می نمایند می خواهد مخ شوهرهاشون رو بزنه.

فریبا نادری کیست؟

فریبا نادری فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که از جلوی دوربین فعالیت خود را آغاز کرد سپس بعد از ازدواج با یک کارگردان سر زبان ها افتاد. فریبا نادری برای بار دوم ازدواج نموده و حالا یک دختر هم دارد.

زندگی لوکس فریبا نادری

او زندگی بسیار لوکسی دارد و جزو زنان ثروتمند تلویزیون است. فریبا نادری چهره آشنا سینما و تلویزیون است. فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 است.فریبا نادری همسر سابق مسعود رسام بود. فریبا نادری بعد از درگذشت همسر اولش با یکی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد.

همسر پولدار فریبا نادری

فریبا نادری یک همسر بسیار پولدار دارد که خانه مجلل او در برنامه شام ایرانی سوژه رسانه ها شده بود . فریبا نادری انسان زودرنج، حساس،مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ اسم قبول کند و حتی در خرید لباس هم سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1494

به "فریبا نادری : زنان شوهردار از من می ترسند! ، کاری با شوهرانشان ندارم !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا نادری : زنان شوهردار از من می ترسند! ، کاری با شوهرانشان ندارم !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید